رمز ارز

کوین شیرز: سرمایه‌‌گذاران سازمانی به خرید سولانا روی آورده‌اند!

کوین شیرز: سرمایه‌‌گذاران سازمانی به خرید سولانا روی آورده‌اند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش جدید شرکت کوین شیرز (CoinShares)، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران سازمانی در حال افزایش سرمایه‌گذاری‌های خود در بازار آلت‌کوین‌ها، از جمله سولانا (SOL) هستند.
جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین شیرز، در گزارش خود بر اساس نظرسنجی از ۶۴ صندوق تامینی و شرکت مدیریت دارایی با مجموع ۶۰۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، نوشت: «سرمایه‌گذاران به سولانا خوش‌بین‌تر شده‌اند.»

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بر اساس این گزارش، تقریباً ۱۵ درصد از سرمایه‌گذاران مورد بررسی می‌گویند که در سولانا سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این رقم در مقایسه با نتایج نظرسنجی این شرکت در ماه ژانویه (علایم مشکی در تصویر زیر) که نشان می‌داد هیچ یک از پاسخ‌دهندگان در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، افزایش قابل‌توجهی دارد.
کوین شیرز: سرمایه‌‌گذاران سازمانی به خرید سولانا روی آورده‌اند!در همین حال، سرمایه‌گذاری در ریپل (XRP) در مقایسه با نظرسنجی ماه ژانویه، کاهش قابل‌توجهی داشته است، به طوری که هیچ یک از پاسخ‌دهندگان در نظرسنجی جدید، به آن اشاره نکرده‌اند. البته علی‌رغم این موضوع، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریپل همچنان شاهد تخصیص سرمایه هستند. بر اساس داده‌های موجود، این محصولات در هفته منتهی به ۱۹ آوریل، ۱٫۳ میلیون دلار ورودی داشتند.
در این میان، بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال برتر بازار، همچنان جایگاه خود را در بین سرمایه‌گذاری‌های سازمانی حفظ کرده‌اند.
در حالی که روند کلی داده‌ها به سمت ارزهای دیجیتال مثبت است، مدیران ثروت و سرمایه‌گذاران سازمانی می‌گویند که هنوز موانع قابل‌توجهی برای ورود به این بازار وجود دارد، که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به قوانین و مقررات سختگیرانه اشاره کرد.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا