رمز ارز

چرا نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» فقط بیت کوین می‌خرد؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رابرت کیوساکی، معامله‌گر و نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر فقیر»، دلیل اصلی خود برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین را فاش کرده است. این نویسنده مشهور در اظهارات جدید خود هشدار داده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اکثر رمزارزهای دیگر را با مقررات خود از بین خواهد برد.
کیوساکی به تازگی توییت کرده که در حال سرمایه‌گذاری بیشتر در بیت کوین است. او گفته که درباره بیت کوین «بسیار هیجان‌زده» است؛ زیرا این ارز دیجیتال «مانند طلا، نقره و نفت، به عنوان یک کالا طبقه‌بندی می‌شود». به گفته کیوساکی، کمیسیون SEC بیت کوین را به عنوان یک کالا طبقه‌بندی کرده است، در حالی که بیشتر توکن‌های رمزارزی دیگر را اوراق بهادار در نظر گرفته و با مقررات خود می‌تواند اکثر آنها را از بین ببرد.
گری جنسلر، رئیس کمیسیون SEC، بارها اعلام کرده که بیت کوین یک کالا است. روستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز کالا بودن بیت کوین را تأیید کرده است.
کیوساکی مدت‌ها است که به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند طلا، نقره و بیت کوین بخرند. کیوساکی قبلاً گفته بود که یک سرمایه‌گذار بیت‌ کوین است، نه یک معامله‌گر، بنابراین وقتی قیمت BTC به پایین‌ترین حد خود می‌رسد، هیجان‌زده می‌شود. ماه گذشته، او پیش‌بینی کرد که وقتی فدرال رزرو تریلیون‌ها دلار «جعلی» را چاپ کند، سرمایه‌گذاران بیت ‌کوین ثروتمندتر خواهند شد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

منبع

بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا