رمز ارز

جزییات ورشکستگی غول وام‌دهی رمزارزی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت وام‌دهی رمزارزی جنسیس (Genesis)، زیرمجموعه گروه ارز دیجیتال (DCG)، سرانجام روز پنج‌شنبه برای ورشکستگی فصل ۱۱ ثبت‌نام کرد. این شرکت در گزارش‌های قبلی خود ادعا کرده بود در صورتی که قادر به جمع‌آوری سرمایه برای حل بحران نقدینگی خود نباشد، اعلام ورشکستگی خواهد کرد.
طبق گزارش‌ها، جنسیس گلوبال هولدکو (Genesis Global Holdco) و دو شرکت وام‌دهی تابعه آن، یعنی جنسیس گلوبال کپیتال (Genesis Global Capital) و جنسیس آسیا پاسیفیک (Genesis Asia Pacific)، درخواست ورشکستگی کرده‌اند و سایر شرکت‌های تابعه جنسیس که در بخش‌های معاملات مشتقه و اسپات و نیز کسب‌وکارهای امانی فعالیت دارند و همچنین، شرکت جنسیس گلوبال تریدینگ (Genesis Global Trading)، در این پرونده گنجانده نشده‌اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
جنسیس گلوبال کپیتال که اتفاقاً شریک برنامه Earn اخیراً منسوخ‌شده صرافی جمینی (Gemini) است، بیش از ۱۰۰ هزار طلبکار دارد. در همین حال، گزارش‌ شده که جنسیس بیش از ۱۵۰ میلیون دلار پول نقد در اختیار دارد که انتظار می‌رود «نقدینگی کافی» برای ادامه عملیات تجاری جاری و همچنین تسهیل فرآیند بازسازی را فراهم کند.
در این میان، نگرانی‌ها در مورد شرکت مادر جنسیس، یعنی DCG در حال افزایش است؛ زیرا این شرکت ممکن است مجبور شود بخشی از سرمایه ۵۰۰ میلیون دلاری خود را بفروشد تا بتواند بدهی‌های جنسیس را جبران کند. با این حال، جنسیس اعلام کرده که با فعالیت تحت مالکیت جدید، خروج از ورشکستگی تا تاریخ ۱۹ می را هدف قرار داده است.
لازم به ذکر است که بازار رمزارزها، تاکنون هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده و حتی به رشد خود ادامه داده است. حال، باید منتظر ماند و دید که با گذشت زمان، پرونده ورشکستگی این شرکت چگونه قیمت ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

منبع

کریپتو پو‌تی‌تو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا