رمز ارز

حمله به استیبل کوین‌ها با شایعات ورشکستگی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل سیرکل (Circle) شایعات اخیر مبنی بر این‌که استیبل کوین یواس‌دی کوین (USDC) در آستانه ورشکستگی است، را رد کرد و گفت که این شرکت در قوی‌ترین وضعیت مالی خود قرار دارد. USDC، یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال و دومین استیبل کوین برتر بازار است که برای فعالیت‌های وام‌دهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اخیرا شایعاتی در توییتر منتشر شد که ادعا می‌کرد سیرکل میلیاردها دلار خود را از دست داده است. بر اساس این شایعات، وام‌های USDC که در اختیار شرکت‌های بحران‌زده مانند BlockFi، Celsius و 3AC هستند، باعث شده تا سیرکل در آستانه ورشکستگی قرار بگیرد؛ چراکه میلیاردها USDC به موقع بازگردانده نخواهند شد.
در پاسخ به این ادعاها، جرمی آلایر (Jeremy Allaire)، مدیرعامل سیرکل، اسناد دقیقی را در مورد آخرین وضعیت شرکت، ممیزی‌ها، گواهی‌ها و همچنین وضعیت نقدینگی USDC ارائه و شایعات ورشکستگی را رد کرد. به گفته آلایر، ذخایر پشتیبان USDC حاوی هیچ‌گونه دارایی دیجیتال پرخطر، ارزهای فیات دیگر غیر از دلار آمریکا، یا دارایی‌های نگهداری‌شده نزد اشخاص ثالث مشمول قفل‌شدن یا سایر محدودیت‌های نقدینگی، نیست.
به‌عنوان رقیب اصلی USDC، تیم توسعه‌دهنده استیبل کوین تتر (USDT) نیز به دلیل اختلافات پیرامون شفافیت ذخایر آن، پس از شکست اکوسیستم ترا (لونا) هدف صندوق‌های تامینی قرار گرفت. در ماه می، تتر گزارشی را منتشر کرد که تایید می‌کرد استیبل کوین آن به طور کامل با پول نقد، دارایی‌های نقدی و سایر سرمایه‌گذاری‌ها پشتیبانی می‌شود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو پوتی‌تو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا