رمز ارز

پیش‌بینی تداوم صعود قیمت بیت کوین با توجه به داده‌های آنچِین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی دو هفته گذشته، قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار، بیت کوین (BTC) در مرحله تثبیت بوده و برای عبور از سطح ۲۸ هزار دلار تلاش کرده است. نکته مثبت این است که بیت کوین در این بازه، شاهد نوسانات نزولی محدودی بوده است.
به گزارش رمزارز نیوز، علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر محبوب بازار رمزارزها، در اظهارات جدید خود به وضعیت شاخص نسبت سود خروجی مصرف‌شده تعدیل‌شده (aSOPR) برای بیت کوین اشاره کرده که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی برای این رمزارز در آینده است.
مارتینز در توییت جدید خود می‌نویسد:

یکی دیگر از شاخص‌های بیت کوین به رشد انفجاری آن اشاره دارد! از لحاظ تاریخی، aSORP نود روزه وقتی زیر ۱ باشد، نشانه بازار نزولی است و قرار گرفتن آن بالاتر از ۱، نشان‌دهنده بازار صعودی است. این وضعیت در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ترتیب به سودهای ۶،۱۱۰، ۱۵۰ و ۵۷۹ درصدی منجر شده بود. شاخص aSORP اخیراً به بالای ۱ رسیده و نشان می‌دهد که بیت کوین برای یک رشد سهموی آماده می‌شود.

پیش‌بینی تداوم صعود قیمت بیت کوین با توجه به داده‌های آنچِین!از طرفی، دیگر تحلیلگران تکنیکال نیز می‌گویند که روند قیمت بیت کوین در حال حاضر در حال تشکیل یک الگوی پرچم است و بریک آوت احتمالی به بالاتر از این الگو می‌تواند به تداوم صعود قیمت بیت کوین کمک کند.
تحلیلگران نسبت به رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین خوش‌بین هستند و تا زمانی که بیت کوین حمایت ۲۷،۶۰۰ دلاری خود را حفظ کند، انتظار سطوح قیمتی بسیار بالاتری را دارند. مایکل ون ده پوپه، دیگر تحلیلگر محبوب رمزارزها در این باره می‌گوید:

اگر بیت کوین بتواند از منطقه مقاومتی ۲۸ هزار تا ۳۰ هزار دلار عبور کند، هدف بعدی آن ۴۰ هزار دلار و پس از آن، ۴۶ هزار دلار خواهد بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا