بازی

سی‌دی پراجکت رد برای بروزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 با سازندگان ماد همکاری کرده است

سی‌دی پراجکت رد برای بروزرسانی نسل بعدی The Witcher 3 با سازندگان ماد همکاری کرده است

The Witcher 3 در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) و درست در زمان تعطیلات کریسمس، بروزرسانی نسل بعدی خود را دریافت خواهد کرد. اما برای ساخت این آپدیت، سی‌دی پراجکت رد قصد دارد با سازندگان ماد همکاری کند و برای این همکاری به آن‌ها بازپرداخت و اعتبار ارائه خواهد کرد.

مدیر پشتیبانی فنی این استودیو در انجمن‌های رسمی آن گفت:

ما چندین ماد محبوب را به این بروزرسانی اضافه می‌کنیم که بسته به پلتفرم در دسترس خواهند بود. ما مجوزهایی را از سازندگان آن‌ها دریافت کرده‌ایم، هزینه آن‌ها را پرداخت خواهیم کرد و نام آن‌ها را در لیست سازندگان به نمایش خواهیم گذاشت. در صورت نیاز، مادها بازسازی شده‌اند و محتویات بهینه‌ شده‌اندو بازی برای اجرا با آن‌ها تنظیم شده است. بنابراین، به نوعی، این بازی از قبل با برخی مادها همراه است.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

بازی ویچر ۳

با این حال، ممکن است کار برخی از سازندگان ماد با این بروزرسانی خراب شود، زیرا چندین فایل خاص بازی The Witcher 3 اکنون تغییر پیدا کرده و اگر مادها به فایل‌های اصلی متکی باشند، عملکرد آن‌ها متوقف می‌شود. برای کمک به جامعه سازندگان، سی‌دی پراجکت رد فهرستی از مادهایی که با بروزرسانی نسل فعلی کار می‌کنند را جمع‌آوری کرده است.

یکی از مشکلات صنعت بازی در چند سال گذشته، عدم حضور نام برخی از سازندگان در لیست تولید نهایی است. اخیرا این موضوع برای God of War Ragnarok اتفاق افتاده بود که نام یکی از آهنگسازان آن در لیست سازندگان ذکر نشده بود.


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا