بازی

بازی Tell Me Why روی ایکس باکس و استیم رایگان شد

بازی Tell Me Why روی ایکس باکس و استیم رایگان شد

بازی Tell Me Why یک عنوان ماجراجویی روایت‌محور ساخته استودیو Don’t Nod است که در طول ماه ژوئن برای استیم، فروشگاه مایکروسافت و کنسول‌های ایکس باکس رایگان خواهد بود.

شاید این بازی همچون اثر معروف Life Is Strange موفق و محبوب نبود اما همچنان توانست مخاطبان بسیاری را مجذوب داستان هیجان‌انگیز و منحصر به‌فرد خود کند. حال اگر مایل به تجربه این عنوان هستید، تمامی قسمت‌های آن رایگان شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

بازی Tell Me Why داستان خواهر و برادر دو قلویی را روایت می‌کند که پس از سال‌ها همدیگر را ملاقات می‌کنند تا از کم و کیف اتفاقات تاریک و مرموز گذشته‌شان اطلاع پیدا کنند. در این بازی نیز همانند ساخته‌های پیشین دونت‌ناد داستان بر اساس انتخاب‌های شما پیش خواهد رفت و می‌توانید پایان و جزئیات داستانی را مطابق میل خودتان تغییر دهید.

سایت رسمی ایکس باکس این خبر را همراه با بیانیه‌ای کوتاهی به اشتراک گذاشته است:

بازی Tell Me Why ماجراجویی روایت‌محور از Dontnod Entertainment و Xbox (به عنوان ناشر) است که برنده جوایز مختلف شده و اکنون به صورت رایگان در کنسول‌های ایکس باکس، فروشگاه مایکروسافت و استیم طی سرتاسر ماه ژوئن ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود.

بازی Tell Me Why

بخش انتشارات ایکس باکس همچنین روز پنجشنبه ۲۳ ژوئن با استریم ویژه از بازی برای بنیادهای خیریه، کمک مالی جمع‌آوری خواهد کرد. اگر پیش از این فرصت تجربه بازی را پیدا نکرده‌اید و یا از طرفداران سبک ماجراجویی‌ هستید، ارزش دارد که به پلتفرم‌های ایکس باکس یا استیم بروید تا نسخه رایگان را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟از لپ‌تاپ به عنوان مانیتور پرتابل استفاده کنید
چطور از لپ‌تاپ به عنوان نمایشگر ایکس باکس استفاده کنیم؟


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا