بازی

مبارزه کریتوس و مستر چیف در بازی God of War [تماشا کنید]

مبارزه کریتوس و مستر چیف در بازی God of War [تماشا کنید]

از زمانی که God of War در اوایل سال جاری برای پی‌سی منتشر شد، بازیکنان مادهای بسیار زیادی برای آن ایجاد کرده‌اند. حالا ماد جدیدی ساخته شده که مستر چیف از فرنچایز هیلو را جایگزین Baldur در بازی می‌کند.

Marcos RC، خالق این ماد اخیرا ویدیویی از آن و مبارزه بین مستر چیف و کریتوس را به نمایش گذاشته است که در ادامه می‌توانید بخشی از آن را مشاهده کنید:

همانطور که گفتیم، مستر چیف در بازی جایگزین Baldur شده است، بنابراین از هیچ یک از سلاح‌های مخصوص خود در طول مبارزه با کریتوس استفاده نمی‌کند. همچنین صدای شخصیت نیز در این ماد هیچ تغییر نکرده است.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس

سازنده این ماد که می‌توان آن را در حساب Patreon او پیدا کرد توضیح می‌دهد:

این اولین مادی بود که برای Baldur ساخته‌ام و از تمام آن‌ها بیشتر زمان‌بر بوده است. حدود ۱۳ ساعت یا بیشتر را صرف ساخت آن کرده‌ام اما نتیجه بسیار خوبی داشته است.

Marcos RC همچنین ماد دیگری را توسعه داده که مستر چیف را جایگزین کریتوس در بازی می‌کند و همچنین در ماد دیگری، شخصیت‌های «لئون اس.کندی» و «اشلی» از Resident Evil 4 را جایگزین کریتوس و بالدور کرده است. سازنده دیگری نیز اخیرا هومر و بارت سیمپسون را به عنوان کریتوس و آترئوس وارد بازی کرده بود!

God of War: Ragnarok بازی جدیدی این فرنچایز که قرار است جایی در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شود، اخیرا در کره جنوبی رده‌بندی سنی دریافت کرده بود.

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا