بازی

نتیجه دادگاه جانی دپ و امبر هرد اعلام شد

نتیجه دادگاه جانی دپ و امبر هرد اعلام شد

هیئت منصفه دادگاه بین جانی دپ و امبر هرد، رای نهایی خود را اعلام کرد که مطابق با آن، هرد به عنوان مجرم شناخته شده است.

همانطور که احتمالا در جریان هستید، در طول چند ماه گذشته، نکات بسیار زیادی از ازدواج پرحاشیه جانی دپ و امبر هرد در دادگاه این دو که به صورت زنده از یوتیوب پخش می‌شد، برملا شده است. هر یک از آن‌ها در طول این دادگاه تلاش کردند تا ثابت کنند که قربانی یک رابطه خشونت آمیز شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۵ فیلم با نقش‌آفرینی ژان پل بلموندو که باید تماشا کنیدخداحافظ اسطوره…
۵ فیلم با نقش‌آفرینی ژان پل بلموندو که باید تماشا کنید

دپ و هرد سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند و رابطه آن‌ها تا سال ۲۰۱۷ ادامه داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۸، هرد مقاله‌ای را در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن خود را قربانی نوعی خشونت خانگی اعلام کرده بود. هرچند در آن مقاله به نام جانی دپ اشاره‌ای نشده بود، اما اکثر استودیوها بزرگ تلاش کردند روابط خود را با این بازیگر پایان دهند.

هرد در این مقاله، خود را به عنوان «یک شخصیت عمومی که نماینده آزار خانگی است» توصیف کرد و در مورد اینکه «از مردان متهم به آزار محافظت می‌شود» صحبت کرد. با توجه به تاثیر منفی این مقاله، دپ در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت که از هرد به دلیل افترا شکایت کند و دادگاه بین آن‌ها از این نقطه آغاز شد.

در طول محاکمه، هر یک از طرفین وقایع آزاردهنده خود از دوران ازدواج را بازگو کردند و همچنین خانواده، دوستان و همکاران دپ و هرد به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشتند. اکنون حکم نهایی صادر شده تا جنجال بین دو بازیگر سینما نیز به پایان خود برسد و هیئت منصفه، هرد را به افترا و بدنام کردن دپ متهم کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک که باید تماشا کنیدبه مناسبت سالگرد تولد استاد وحشت
بهترین فیلم‌های آلفرد هیچکاک که باید تماشا کنید


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا