رمز ارز

۳ دلیل برای بازگشت قدرتمند دوج کوین در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با تداوم فشار فروش در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت دوج کوین (DOGE) از حمایت ماهانه خود در ۰٫۰۷۳ دلار تا ۰٫۰۷۱ دلار کاهش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. با از دست دادن این حمایت مهم، فشار فروش تشدید شده و قیمت این رمزارز برای کاهش بیشتر آماده می‌شود. با این حال، سه دلیل وجود دارد برای اینکه این افت قیمتی می‌تواند فرصت خوبی برای خرید دوج کوین باشد.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

نمودار کندل یک روزه قیمت دوج کوین.

خط روند نزولی فرصت ورود را فراهم می‌کند.

به گزارش سایت کوین گپ، قیمت دوج کوین زمانی که مقاومت ۰٫۱۵ دلاری را رد کرد، وارد یک مرحله اصلاحی جدید شد. سقوط این رمزارز در دو ماه گذشته، چندین حمایت را شکست، اما به شدت از خط روند مقاومتی نزولی پیروی کرد.

قیمت دوج کوین چندین بار این سطح مقاومتی را آزمایش کرده که نشان می‌دهد فروشندگان از آن برای حفظ نزول مداوم استفاده می‌کنند. در نقطه مقابل، یک بریک آوت صعودی از این مقاومت نشان می‌دهد که «فروش در رالی‌ها» به «خرید در افت قیمتی» تغییر کرده است. در شرایط ایده‌آل صعودی، قیمت دوج کوین می‌تواند ۱۱۵ درصد افزایش یافته و به مرز ۰٫۱۵ دلار برسد.

سطح ۰٫۰۵۶ دلار به عنوان یک منطقه انباشت عمل می‌کند.

از ژوئن تا اکتبر ۲۰۲۲، قیمت دوج کوین بارها سطح ۰٫۰۵۶ دلار را آزمایش کرد. چند کندل رد قیمت در این حمایت نشان می‌دهد که خریداران به شدت از آن دفاع می‌کنند. این سطح همچنین آغازگر رالی پایان اکتبر بود.

تحت تأثیر مقاومتی که به آن اشاره شد، روند نزولی دوج کوین ممکن است همچنان ادامه یابد و این رمزارز حمایت ۰٫۰۵۶ دلاری را مجدداً آزمایش کند. اگر خریداران بتوانند دوباره قیمت را بالاتر از این حمایت حفظ کنند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است رالی بهبود دیگری را تجربه کند.

افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI)

شاخص قدرت نسبی (RSI) قدرت روند یک ارز دیجیتال را با محاسبه سرعت و بزرگی پرایس اکشن فعلی ارزیابی می‌کند. نمودار هفتگی RSI دوج کوین شاهد رشد مشهودی است که نشان می‌دهد فشار خرید در این حمایت در حال افزایش است. بنابراین، واگرایی مثبت بین پرایس اکشن و این شاخص، احتمال برگشت قیمت این ارز دیجیتال را تقویت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا