بازی

کراس‌اوور پک من و فورتنایت معرفی شد

کراس‌اوور پک من و فورتنایت معرفی شد

بدون شک خیلی از شماها با پک من (Pac-Man) آشنا هستید. اکنون اپیک گیمز قصد دارد آیتم‌هایی از این فرانچایز را به فورتنایت (Fortnite) اضافه کند.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲مجموعه‌ای پربار، نام‌هایی آشنا
بهترین بازی‌های مک در سال ۲۰۲۲

در وب سایت رسمی پک من اعلام شده است که از تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) بازیکنان می‌توانند در فورتنایت به آیتم‌هایی با طراحی Pac-Man دسترسی پیدا کنند. البته این کراس‌اوور شامل اسکینی نیست که بازیکنان را به پک من تبدیل کند، ولی باید انتظار آیتم‌های جالبی را داشته باشید.

جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده و سازندگان Pac-Man تنها طرفداران را از این همکاری آگاه کرده‌اند. در هفته‌های پیش نیز شاهد کراس‌اوور با روبوکاپ و شخصیت اسکارلت ویچ از دنیای سینمایی مارول بودیم و اسکین‌های این دو شخصیت در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار گرفت. اپیک گیمز ویرایشگر آنریل انجین ۵ رایگان را هم برای بازی فورتنایت منتشر می‌کند و به سازندگان اجازه می‌دهد تا از آن کسب درآمد کنند.

کراس‌اوور پک من و فورتنیات

از طرفی دیگر اسکین و آیتم‌های Obi-Wan Kenobi به زودی به فورتنایت اضافه می‌شود. تاریخ انتشار فصل ۳ فورتنایت هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما از آن‌جایی که مطابق وبسایت اپیک گیمز می‌دانیم فصل ۲ در سوم ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد، از چهارم ژوئن ۲۰۲۲ منتظر فصل ۳ خواهیم بود؛ البته ممکن است انتشار رسمی با تاخیر کوتاهی مواجه شود.

مطلب پیشنهادی:حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱مشکل جدی نیست؛ نگران نباشید!
حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱


ماینکرفت #72 – متفاوت‌ترین چالش ماینکرفت!

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا