بازی

اطلاعات بیشتری از حالت چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شد

اطلاعات بیشتری از حالت چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 فردا منتشر می‌شود. هرچند کمپین داستانی آن برای کاربرانی که نسخه دیجیتال بازی را پیش‌خرید کرده بودند در دسترس قرار گرفته بود، اما از فردا تمام کاربران به آن و بخش چند نفره بازی دسترسی خواهند شد. اکنون Infinity Ward در مقاله‌ای جدید، تغییرات بخش چندنفره بازی را بیان کرده است.

اولین نکته رویت پذیری دشمنان است. طبق این پست، اکنون در بالای سر دشمنان یک آیکون الماس وجود دارد که این امر شناسایی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. روشنایی و کنتراست نیز بهبود پیدا کرده تا دید بازیکنان بهتر شود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

همچنین ظاهرا در حالت چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، صدای پای دشمنان کوتاه‌تر شده است. با این وجود، پیش از تشخیص صدای پای شما توسط دشمنان، می‌توانید به آن‌ها نزدیک شوید که البته این امر برای دشمنان شما نیز صادق است.

بازی Call of Duty

رابط کاربری بازی ویژگی دیگری است که بهبود پیدا کرده و «اینفینیتی وارد» ادعا کرده با وجود این تغییرات، بازیکنان احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. همچنین در این پست توضیح داده شده که بر اساس بازخورد بازیکنان نسخه بتا، سلاح‌های بازی نیز اصلاح پیدا کرده و پس از انتشار نیز تغییراتی برای آن‌ها اعمال خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. متاسفانه، بازیکنانی که نسخه فیزیکی PS5 آن را انتخاب می‌کنند، ظاهرا باید کل بازی را دانلود کنند، زیرا طبق گزارش‌های قبلی، دیسک آن فقط ۷۰ مگابایت داده دارد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل نهم سال ۲۰۲۲معرفی ۷ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل نهم سال ۲۰۲۲


تماشا کنید: بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا