بازی

اینسامنیاک گیمز شایعات تاخیر Marvel’s Spider-Man 2 را رد کرد

اینسامنیاک گیمز شایعات تاخیر Marvel’s Spider-Man 2 را رد کرد

اخیرا برخی از کاربران به‌خاطر عدم انتشار اخبار و اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2، نگران تاخیر احتمالی آن بودند. با این حال توسعه‌دهنده با انتشار یک توییت خیال هواداران را راحت کرده و گفته «روند ساخت بازی پیشرفت خوبی داشته» و همچنان برای عرضه در ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

در پی انتشار موفقیت‌آمیز اسپایدرمن روی پی‌سی، اینسامنیاک گیمز (با همکاری Nixxes) روز ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را نیز برای این پلتفرم محبوب عرضه خواهد کرد. اما احتمالا مورد انتظارترین پروژه‌های پیش‌رو برای طرفداران استودیو، قسمت دوم اسپایدرمن و همچنین Marvel’s Wolverine باشد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

باتوجه به اینکه اینسامنیاک همزمان مشغول کار روی چند پروژه است، برخی هواداران نسبت به روند توسعه Spider-Man 2 نگران هستند. با این حال، اکانت رسمی استودیو در توییتر اعلام کرده «توسعه بازی پیشرفت خوبی دارد و همچنان برای عرضه در ۲۰۲۳ برنامه‌ریزه شده است». توییت اینسامنیاک در ادامه می‌گوید:

نمایش بازی‌ها معمولا زمان، تلاش، منابع و هماهنگی بسیاری می‌طلبد. نگران نباشید.

بازی Marvel's Spider-Man 2

بازی جدید اسپایدرمن می‌تواند در نمایش بعدی پلی استیشن حضور موثری داشته باشد. گرچه سونی هنوز تاریخ رویداد بعدی خود را مشخص نکرده اما بعید نیست هشتم دسامبر (۱۷ آذر) طی گیم اواردز تریلر جدیدی از آن مشاهده کنیم. همچنین ماه گذشته یک اینسایدر به نام میلی امند اعلام کرد که «به‌زودی» یک تریلر از گیم‌پلی Spider-Man 2 منتشر خواهد شد اما تاکنون اتفاقی رخ نداده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 که انحصاری پلی استیشن ۵ خواهد بود، شخصیت ونوم با صداپیشگی تونی تاد را در خود می‌بیند و در تاریخ نامشخصی از ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا