بازی

آپدیت ۱.۰.۴ بازی Saints Row باگ‌های بسیاری را برطرف می‌کند

آپدیت ۱.۰.۴ بازی Saints Row باگ‌های بسیاری را برطرف می‌کند

استودیو Deep Silver Volition به تازگی آپدیت ۱.۰.۴ بازی Saints Row را منتشر کرده که به نوعی نخستین هات‌فیکس آن محسوب می‌شود و هدف اصلی آن، برطرف‌سازی باگ‌های متعدد بازی روی پلتفرم‌های مختلف است.

آپدیت جدید بازی حدود ۵ گیگابایت حجم دارد و به حل مشکلاتی چون لانچ بازی روی اپیک گیمز، کرش بازی پس از شخصی‌سازی Star Launcher، کاهش حساسیت دوربین، انیمیشن‌های سرقت خودرو و چندین و چند مورد دیگر می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

استودیو سازنده همین دو روز پیش اعلام کرد از مشکلات فنی متعدد بازی آگاه است و تلاش می‌کند در اسرع وقت آن‌ها را برطرف نماید. ریبوت Saints Row هفته گذشته روانه بازار شد و متاسفانه نتوانست آنطور که باید و شاید مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار بگیرد.

بازی saints row

Volition در بیانیه اخیر خود گفته بود:

از حمایت شما برای انتشار Saints Row متشکریم. ما نظرات و بازخوردهای شما را می‌خوانیم و از مشکلاتی که برخی از بازیکنان تجربه کرده‌اند و همچنین پیشنهادهایی که برای محتوای آینده ارائه شده آگاه هستیم. ما در حال کار روی چند به‌روزرسانی برای تمام پلتفرم‌ها هستیم که در روزها و هفته‌های آینده منتشر خواهند شد.

در هر حال اینکه تنها دو روز پس از انتشار بیانیه، سازندگان یک هات‌فیکس قابل توجه برای بازی منتشر کرده‌اند، نشان از تلاش آن‌ها در جهت بهبود Saints Row دارد. باید منتظر ماند و دید بهتر شدن وضعیت بازی از نظر فنی، روی نظر هواداران تاثیری می‌گذارد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا