بازی

با استفاده از این ۹ محصول، پوستی صاف و سالم خواهید داشت

با استفاده از این ۹ محصول، پوستی صاف و سالم خواهید داشت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تفاوتی ندارد که یک دختر ۲۰ ساله باشید و یا یک خانم ۴۵ ساله، داشتن پوستی صاف و سالم، آرزوی هر کسی است که از زیبایی چهره‌اش لذت می‌برد. یک پوست سالم و جوان می‌تواند زیبایی و جذابیت شما را چندین برابر کند. اما راز داشتن پوست سالم در گرو چیست؟ چگونه می‌توان یک پوست شاداب و با طراوت داشت؟ در پاسخ به این پرسش تنها یک جواب می‌توان داد، آن هم رسیدگی بر اساس یک برنامه منظم پوستی و استفاده از چند محصول ضروری در روتین پوستی‌تان است. فقط توجه داشته باشید که محصولاتی که برای پوستتان انتخاب می‌کنید از برند‌های معتبر و با کیفیت باشد که پوست شما را دچار مشکلات بیشتری نکند. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ۹ محصول مهم و ضروری که باید روی میز آرایشتان داشته باشید، آشنا کنیم.

معرفی ۹ محصول مهم پوستی که باید آن‌ها را بشناسید

به تازگی احساس می‌کنید که پوستتان کدر شده است؟ زمانی که جلوی آینه می‌روید احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید؟ مشکلات پوستی شما می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل بدخوابی، کم خوابی، استفاده از محصولات آرایشی بی کیفیت، بیماری‌هایی مانند تیرویید و یا به هر دلیل دیگری باشد. اما به این مورد توجه داشته باشید که در هر صورت استفاده از این ۹ محصول می‌تواند تا حد بسیار زیادی در روند درمان مشکلات پوستی شما تاثیرگذار باشد. اما پیشنهاد می‌کنیم که در کنار استفاده از این محصولات برنامه زندگی خود را نیز تغییر داده و یک لایف استایل مناسب برای خودتان داشته باشید. اکنون وقت آن رسیده که به سراغ معرفی این ۹ محصول می‌رویم.

میسلار واتر

قبل از هر چیزی برای داشتن پوستی سالم باید صورتتان را کاملا از شر آلودگی و مواد آرایشی خلاص کنید. برای این کار شما نیاز به یک پاک کننده پوست دارید. میسلار واترها گزینه‌های بسیار مناسبی برای تمیز کردن پوست شما هستند.

شوینده‌های صورت

انواع ژل شستشوی صورت با توجه به جنس پوست شما موجود است و باید انتخاب درستی متناسب با پوستتان داشته باشید. انواع پوست به سه دسته مختلف چرب، خشک و مختلط تقسیم می‌شوند که باید با انتخاب شوینده باید با توجه به جنس پوستتان انجام شود چرا که اگر برای پوست خشک از شوینده پوست چرب استفاده کنید پوست شما را به شدت خشک کرده و آسیب‌های زیادی به پوستتان وارد می‌شود.

اسکراب های لایه بردار

لایه‌برداری پوست با کمک اسکراب لایه بردار صورت باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود اما دقت داشته باشید که این کار را بیش از هفته‌ای دوبار انجام ندهید چرا که تاثیرات معکوس خواهد داشت.

تونر

پوست صورت شما نیاز به متعادل سازی و تنظیم ph پوستتان دارد که برای انجام این کار باید از تونر صورت استفاده کنید. همچنین تونرها کمک می‌کنند تا رطوبت از دست رفته پوست شما در زمان شستشو جبران شود.

سرم

پوست شما هم نیاز به تغذیه دارد و سرم‌ها با داشتن ویتامین‌های مختلف به خوبی از پس این کار بر می‌آیند. همچنین سرم‌ها می‌‌توانند به روشن‌تر شدن پوست شما نیز کمک کنند. نکته دیگر اینکه سرم‌ها انواع مختلفی دارند که باید بنابر نیاز پوستتان انتخاب شود. بنابراین اگر به فکر داشتن پوستی سالم و جوان و شاداب هستید، از سرم‌ها استفاده کنید.

کرم دور چشم

با بالا رفتن سن، پوست صورت به خصوص پوست اطراف چشم‌ها به دلیل نازک‌تر و حساس‌تر بودن شروع به چروک شدن می‌کنند. خانم‌ها به شدت به چین و چروک صورتشان حساس هستند و می‌خواهند هر طور شده جلوی این اتفاق را بگیرند. اما چگونه؟ کرم‌های دور چشم به سادگی به شما کمک می‌کنند تا از پیر شدن پوست اطراف چشم‌هایتان پیشگیری کنید. در واقع این کرم‌ها با خاصیت آبرسانی و داشتن ویتامین‌های مورد نیاز پوست در ترکیباتشان می‌توانند جوانی و شادابی را به شما هدیه دهند.

آبرسان یا مرطوب کننده

پوستی که خشک باشد همچون کویری بی آب می‌شود و رفته رفته چین و چروک به سمت آن هجوم می‌آورد. برای حل این مشکل باید به پوستتان آبرسانی کنید و رطوبت موردنیازش را تامین کنید. انواع آبرسان‌ها برای رفع این مشکل در خدمت شما هستند. فقط توجه داشته باشید که تمامی محصولات حتی آبرسان‌ها با توجه به نوع پوستتان انتخاب شود. انواع آبرسان و مرطوب کننده‌های با کیفیت را می‌توانید در سایت مو تن رو ببینید.

ماسک های طبیعی

انواع ماسک‌های طبیعی با داشتن خواص و فوایدی که برای پوست دارند می‌توانند به شادابی و لطافت پوست شما کمک کنند. ماسک می‌توانند به آبرسانی پوست، روشن‌ شدن پوست، از بین بردن جای لک و جوش، کمک به بسته شدن منافذ پوست و … کمک کنند. به عنوان مثال ماسک خیار، عسل و… می‌توانند تاثیرات شگرفی در افزایش شفافیت پوست داشته باشند.

ضد آفتاب

اشعه‌هایی که از سمت خورشید تابش می‌شوند می‌توانند تاثیرات بدی را برای پوست شما به همراه داشته باشند. بنابراین باید یک ضد آفتاب خوب و با کیفیت و متناسب با پوستتان داشته باشید تا بتوانید از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

نتیجه گیری

یک روتین پوستی منظم می‌تواند به داشتن پوستی شفاف و سالم کمک کند. شاید تصور کنید که پوست سالم و صاف ارثی است و شما نمی‌توانید عین برخی افراد از صورتی شفاف و زیبا برخوردار شوید اما اینطور نیست. ما در این مطلب به شما یک نقشه گنج دادیم تا بتوانید به پوست رویایی و دلخواه خود دست پیدا کنید. فقط حواستان باشد که محصولاتی که در این نقشه گنج معرفی کردیم باید از فروشگاه و برند های معتبر تهیه شود چرا که استفاده از یک محصول تقلبی یا نامناسب می‌تواند تمام رویای شما را بر باد دهد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد تا بتوانید به آرزوی همیشگی خود دست پیدا کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا