عمومی

تلویزیون ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵ شیائومی با کیفیت تصویر فوق‌العاده از راه رسید

تلویزیون ۱۰۰ اینچ ۲۰۲۵ شیائومی با کیفیت تصویر فوق‌العاده از راه رسید

شیائومی تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی مکس مدل ۲۰۲۵ را روانه‌ی بازار چین کرد. ویژگی‌های مهم‌ این تلویزیون ابعاد غول‌پیکر و وضوح 4K و نرخ نوسازی متغیر ۲۴۰ هرتز است.

تلویزیون جدید شیائومی با استفاده از فناوری MEMC بسته به محتوای در حال نمایش، نرخ نوسازی تصویر را از ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز تغییر می‌دهد. نمایشگر ۱۰ بیتی تلویزیون ردمی مکس می‌تواند ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را بازتولید کند و ۹۴ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. این تلویزیون از فناوری اختصاصی شیائومی موسوم‌ به Qingshan برای محافظت از چشم بهره می‌برد.

جدیدترین تلویزیون شیائومی به سه درگاه HDMI (دو درگاه از نوع HDMI 2.1)، دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت، درگاه AV و ورودی آنتن مجهز است و از فناوری AMD FreeSync و حالت تأخیر کم خودکار پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی مکس از نمای بالا درحال نمایش رابط کاربری HyperOS

Xiaomi

ردمی مکس چهار اسپیکر با پشتیبانی از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس دارد و با بهره‌گیری از فناوری DTS-X کیفیت بالای پخش صدا را تضمین می‌کند.

قدرت پردازشی ردمی مکس از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای A73 تأمین می‌شود که با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. تلویزیون مذکور از Wi-Fi 6 برای پخش روان محتوا و دسترسی به اینترنت بهره می‌برد.

تلویزیون جدید شیائومی اشتراک‌گذاری آسان محتوا ازطریق گوشی را امکان‌پذیر می‌کند. کنترل تلویزیون بلوتوثی است و با پشتیبانی از NFC و ناوبری و تعامل با دستگاه را تسهیل می‌کند.

جدیدترین تلویزیون شیائومی مانند گوشی شیائومی از رابط کاربری HyperOS بهره می‌برد. دستیار صوتی Xiaoai نیز تعامل صوتی هوشمند با تلویزیون را ممکن می‌کند.

قیمت تلویزیون جدید شیائومی ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۴۳ دلار) است و می‌توان آن را ازطریق فروشگاه‌ آنلاین شیائومی یا خرده‌فروشی‌های چینی تهیه کرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا