عمومی

اضافه شدن قابلیت‌های هوشمند به پیام‌رسان آیگپ

به گزارش روابط عمومی آیگپ، اپلیکیشن تمام‌خدمات آیگپ در مسیر توسعه و همگام‌سازی با نمونه‌های موفق کاربردی و پرطرفدار مشابه در دنیا، اولین گام را در مسیر هوشمند شدن برداشت.

در نسخه جدید آیگپ اتفاقات متفاوتی رخ داده که نسل جدید این اپلیکیشن را از نسخه‌ای قبلی متمایز می‌کند.

تغییرات نسخه 3.0.0 آی‌گپ شامل موارد زیر می‌شود:

  • قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن قبل از ارسال
  • قابلیت تبدیل متن به صوت در پیام‌ها
  • قابلیت تغییر شماره تلفن
  • قابلیت انتقال مالکیت کانال و گروه
  • تغییر و بهینه‌سازی ساختار بارگذاری (آپلود) فایل‌
  • تغییر رابط کاربری بخش تنظیمات و نمایه
  • توسعه ساختار جدید قابلیت جست‌وجو

قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن و بالعکس قبل از ارسال:

در نسل سوم آیگپ، از این به بعد می‌توانید به زبان فارسی صحبت کنید و متون به‌طور خودکار تایپ می‌شوند. عکس این اتفاق هم در مسیر هوشمندسازی آیگپ رخ می‌دهد؛ به این معنی که کاربران می‌توانند پیام‌های متنی خود را نیز قبل از ارسال به مخاطب، تبدیل به پیغام صوتی کنند.این قابلیت در نسخه جدید آیگپ با همکاری شرکت آیپا ایجاد شده است.

قابلیت تغییر شماره تلفن:

اگر کاربر پیام‌رسان ایرانی آیگپ هستید، از این به بعد می‌توانید شماره تلفن مورد استفاده در این اپلیکیشن را در صورت نیاز تغییر دهید.

با وجود تغییر شماره تلفن، تمام اطلاعات همچون اسامی و شماره‌های ذخیره‌شده، پیغام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از ذخیره‌سازی ابری یا همان Cloud در این برنامه، حفظ کنید.

همچنین دوستان شما که در لیست مخاطبان، شماره شما را ذخیره دارند نیز شماره جدید شما را مشاهده خواهند کرد و این شماره جدید در لیست اسامی آن‌ها هم ذخیره خواهد شد مگر اینکه شما آن‌ها را روی اپلیکیشن آیگپ بلاک کرده باشید.

قابلیت انتقال مالکیت کانال و گروه:

در گذشته انتقال مالکیت در کانال‌ها و گروه‌های آیگپ امکان‌پذیر نبود؛ اما با به‌روزرسانی جدید که امروز روانه بازار شد، مدیران گروه‌ها و کانال‌های آیگپ می‌توانند مدیرهای اصلی کانال را تغییر دهند و مالکیت کامل را به شخص دیگری انتقال دهند. این به‌روزرسانی می‌تواند در مراودات مختلف تجاری در آیگپ تأثیر مثبت بسیاری داشته باشد و باعث رونق بیشتر کسب‌وکارها شود و از طرفی خرید و فروش کانال‌ها و گروه‌ها را در صورت تغییر مدیر ممکن سازد؛ همچنین برای مواقعی که شماره کاربر به هر دلیلی از دسترس خارج شده و می‌خواهد شماره جدیدی را به کار گیرد نیز کاربردی بوده و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران کانال‌ها و ابرگروه‌ها را که پیش از این نمی‌توانستند مالکیت کانال را تغییر دهند، برطرف کرده است.

تغییر و بهینه‌سازی ساختار بارگذاری (آپلود) فایل‌:

آیگپ در مسیر هوشمندسازی تغییر و تحولی اساسی در عملکرد بارگذاری (آپلود) فایل‌ها ایجاد کرده، به این شکل که سرعت آپلود به شکل چشمگیری افزایش یافته و مشکلات گذشته برای کاربران در دانلود و آپلود فایل‌ها رفع شده است.

تغییر رابط کاربری بخش تنظیمات و نمایه‌:

آیگپ در نسخه هوشمندی که امروز منتشر کرد، تغییرات اساسی را در بخش رابط کاربری و نمایه خود داشته و بهینه‌سازی صورت‌گرفته، شکل و شمایل این بخش را به‌طور کلی تغییر داده است. تغییرات اعمال‌شده، سادگی و دسترسی بهتر را برای قسمت‌های مختلف اپلیکیشن ممکن می‌کند. ضمن این که از نظر بصری نیز در رابط کاربری جدید نسبت به نسخه‌های قبل تفاوت‌هایی ایجاد شده است.

توسعه ساختار جدید قابلیت جست‌وجو:

یکی از مشکلاتی که کاربران آیگپ در گذشته با آن مواجه بودند، ضعف در جست‌وجوی سراسری بود. در نسخه جدید، این مشکل به صورت کامل برطرف شده و کاربران می‌توانند ازطریق نام، کانال یا گروه مورد نظر خود را شناسایی کنند. بهبود جست‌وجوی سراسری یکی از بهبودهای چشمگیر در نسخه جدید آیگپ است که در نسخه‌های آتی این قابلیت در فهرست محتوایی نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

کاربران برای نصب یا به‌روزرسانی آیگپ کافی است عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال یا ازطریق مارکت‌های داخلی اقدام کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا