عمومی

پرینتر هوشمند ۲۰۲۴ لنوو با قیمت منطقی از راه رسید

پرینتر هوشمند ۲۰۲۴ لنوو با قیمت منطقی از راه رسید

لنوو پرینتر لیزری Xiaoxin Panda Printer Pro را در چین عرضه کرد. این پرینتر مدل ارتقایافته‌ی Xiaoxin Panda محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد. پرینتر جدید لنوو طراحی جمع‌وجور و وزن ۶٫۵ کیلوگرم دارد و برای استفاده در منزل و دفتر کار مناسب است.

ارتباط با پرینتر بنوو شیائوشین پاندا پرو با گوشی

Lenovo

شیائوشین پاندا پرو یک درگاه LAN دارد و از شبکه‌ی وای‌فای در دو باند ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این چاپگر با چند نوع روتر سازگار است تا ارتباط گسترده‌تری را بدون خطر راه‌اندازی مجدد دستگاه فراهم کند.

دو پرینتر شیائوشین پاندا پرو سفید و مشکی

Lenovo

فناوری جداسازی درام و تونر در پرینتر شیائوشین پاندا پرو پشتیبانی می‌شود. این فناوری موجب می‌شود که پرینتر لیزری پس از انتقال تصویر روی کاغذ، پودر تونر را از درام جدا و اطمینان حاصل کند که تونر به‌طور یکنواخت روی درام توزیع شده باشد؛ در نتیجه به چاپ‌های واضح‌تر و تمیزتر منجر می‌شود.

چاپگر شیائوشین پاندا پرو می‌تواند به‌ شکل‌های مختلفی از جمله ازطریق USB، اپلیکیشن Zhixiangjia و NFC به دستگاه کاربر متصل شود. چاپگر، سه‌کاره است و چاپ، اسکن و فتوکپی انجام می‌دهد. این محصول اسکن رنگی را پشتیبانی می‌کند، اما چاپ و فتوکپی فقط به‌صورت سیاه و سفید انجام می‌شوند. اسکن رنگی از حداکثر وضوح ۴٬۸۰۰ نقطه‌براینچ و چاپ از بیشترین وضوح ۱٬۲۰۰ نقطه‌براینچ بهره می‌برد.

قیمت پرینتر جدید لنوو شیائوشین پاندا پرو ۹۹۹ یوان (۱۳۸ دلار) و نحوه‌ی استفاده و نگهداری آن بسیار آسان است. کارتریج تونر و درام چاپگر می‌توانند به‌طور جداگانه تعویض شوند، زیرا عمر مفید متفاوتی دارند. تونر قابلیت چاپ ۱٬۰۰۰ صفحه را دارد و با قیمت ۹۹ یوان (۱۴ دلار) عرضه می‌شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا