بازی

نمرات بازی Sniper Elite 5 منتشر شد – یک قدم روبه جلو

نمرات بازی Sniper Elite 5 منتشر شد – یک قدم روبه جلو

تنها یک روز به عرضه بازی Sniper Elite 5 (اسنایپر الیت ۵) باقی مانده و اکنون منتقدان فرصت تجربه آن را به دست آورده و نقد و بررسی‌های خود را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند.

شخصیت اصلی بازی به عنوان بخشی از عملیات مخفیانه برای تضعیف استحکامات دیواره آتلانتیک در امتداد سواحل بریتانیا، با نیروهای مقاومت فرانسه ارتباط برقرار می‌کند. او پروژه مخفی نازی‌ها را کشف می‌کند که ممکن است قبل از حمله متفقین به اروپا جنگ را به پایان برساند: عملیات کراکن. این ماموریت کارل است که افسران عالی رتبه نازی را ترور کند و یک بار برای همیشه به عملیات کراکن پایان دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

اسنایپر الیت شاید بزرگ‌ترین سری بازی شوتر نباشد، اما پیشرفت‌های آن با هر نسخه باعث شده که محبوبیت قابل توجهی بین بازیکنان به‌دست آورد. استودیو قصد دارد این روند را ادامه دهد و Sniper Elite 5 از خیلی لحاظ نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت داشته است. اسنایپر الیت ۵ توانسته تاکنون میانگین نمره ۸۰ (بر اساس ۴۳ نقد) را از سایت Opencritic، و نمره ۷۸ (بر اساس ۳۰ نقد، نسخه پلی استیشن ۵) را از سایت متاکریتیک کسب کند.

خلاصه نمرات بازی Sniper Elite 5:

Sniper Elite 5 بهترین نسخه از این سری تا به امروز است. این بازی با تغییر بزرگی همراه نیست و نیازی هم به آن ندارد. در عوض بر اساس پایه‌های بازی Sniper Elite 4 مقیاس نقشه‌ را به خوبی گسترش می‌دهد، آن‌ را پر از فعالیت‌های مختلف می‌کند و کیفیت درگیری با دشمنان را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی تیرانداز تاکتیکی و ارزشمند در دوران جنگ جهانی دوم هستید، Sniper Elite 5 به‌شدت توصیه می‌شود.

سایت PlayStation Universe – نمره ۹ از ۱۰

بازی Sniper Elite 5

Sniper‌ Elite 5 زمان بسیار سرگرم کننده‌ای را فراهم می‌کند، اما با داستانی کسل کننده، اشکالات گرافیکی و شخصیت‌های خسته کننده درگیر است.

سایت Hardcore Gamer – نمره ۸ از ۱۰

در حالی که چند مشکل باقی مانده در نسخه نهایی می‌تواند بازیکنان را اذیت کند، اما بدون شک می‌توان گفت که Sniper‌ Elite 5 همه چیزهایی را که باعث عالی شدن نسخه چهارم بود را برداشته و آن‌ها را بهبود بخشیده است.

سایت TechRaptor – نمره ۷ از ۱۰

Sniper‌ Elite 5 هنوز هم یک روش رضایت‌بخش و فوق‌العاده برای تیراندازی به نازی‌ها در مناطق حساسشان است، اما به‌نظر می‌رسد این سری باید هدف‌های بزرگ‌تری برای خود انتخاب کند.

سایت IGN – نمره ۷ از ۱۰

بازی Sniper Elite 5 در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۲ (۵ خرداد ۱۴۰۱) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا