بازی

نینتندو پروسه تبلیغات Zelda: Tears of the Kingdom را شروع کرد

نینتندو پروسه تبلیغات Zelda: Tears of the Kingdom را شروع کرد

نینتندو برای اولین بار در رویدادی در کشور ژاپن، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را تبلیغ می‌کند. در رویداد Nintendo Live 2022 این شرکت در شهر توکیو، مجسمه بزرگی از لینک در دنباله‌ی Breath of the Wild به نمایش گذاشته تا بازدیدکنندگان با آن عکس بگیرند.

مجسمه لینک بازوی راست خود را دراز کرده که به یک حالت سبزرنگ تغییر پیدا کرده است. این احتمالاً یکی از مکانیک‌های اصلی نسخه جدید Zelda خواهد بود که پس از سال‌ها انتظار در ماه می ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

همانطور که در ویدئوهای گیم‌پلی در سال ۲۰۲۱ مشاهده شده بود، شخصیت لینک درTears of the Kingdom دارای قدرت‌های جدیدی است.

به نظر می‌رسد این توانایی‌ها با جزئیات بیشتری در پتنت‌های ثبت شده توسط نینتندو توضیح داده شده‌اند و برخی از آن‌ها بر روی عمودی بودن گیمپلی بازی تمرکز دارند، از جمله توانایی عبور از اجسام جامد به سمت بالا و تغییر موقعیت در هنگام سقوط آزاد.

Nintendo Live یک رویداد حضوری است که از ۸ تا ۹ اکتبر در توکیو برگزار می‌شود، اما برخی از برنامه‌ها در یوتیوب پخش خواهند شد. به طور مثال، دو کنسرت Animal Crossing و Splatoon برای تماشاگران در سراسر جهان پخش خواهد شد.

اولین بار است که رویداد Nintendo Live از سال ۲۰۱۹ تاکنون به دلیل همه‌گیری COVID-19 به صورت حضوری برگزار می‌شود. این رویداد شامل موسیقی زنده، رویدادهای صحنه، مسابقات بازی و موارد دیگر است که شرکت‌کنندگان با قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند تا در رویداد حضور پیدا کنند.

رویدادهای دیگری که در طول نینتندو لایو برگزار می‌شوند عبارتند از فینال یک تورنمنت آنلاین Mario Kart 8 Deluxe، یک نمایش صحنه درباره تاریخچه بازی‌های پوکیمون، یک کوییز زنده و مسابقات Super Smash Bros Ultimate، Nintendo Switch Sports و Splatoon 3.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا