بازی

خداحافظی راکستار با Red Dead Redemption 2

خداحافظی راکستار با Red Dead Redemption 2

به نظر می‌رسد که راکستار قصد دارد برای همیشه با Red Dead Redemption 2 خداحافظی کند. قسمت دوم رد دد ردمپشن به دلیل دنیای وسیع، داستان غنی و انبوهی از فعالیت‌های مختلف در جهان باز، مسلماً بزرگ‌ترین بازی راکستار تا به‌امروز از نظر وسعت و مقیاس است.

راکستار حتی سعی کرد موفقیت GTA Online را با Red Dead Online تکرار کند، اما راه به جایی نبرد و متاسفانه در آینده نیز اتفاق خاصی برای آن نخواهد افتاد. اگرچه همچنان به‌روزرسانی‌های کوچکی دریافت می‌کند و سرورها آنلاین خواهند ماند، اما Rockstar تایید کرده که در آینده شاهد عرضه محتوای بزرگی مانند GTA Online نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟امرار معاش و باقی قضایا!
از کدام ماموریت‌های GTA Online می‌توان پول پارو کرد؟

اکنون راکستار فهرست دست‌اندرکاران (Credits) درون بازی‌ها را به‌روز کرده که خبر از خداحافظی همیشگی با آن‌ها می‌دهد. فهرست اکنون با این پیام باز می‌شود:

از همه کسانی که به ساخت Red Dead Redemption 2 و Red Dead Online کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

در حالی که این پیام به سادگی می‌تواند راهی برای بازتاب زحمات تمام کسانی باشد که پس از انتشار بازی روی آن کار کردند، بسیاری حدس می‌زنند این بدان معناست که Red Dead Redemption 2 واقعاً به پایان خط رسیده است.

فهرست مشابهی چند روز پیش برای GTA Online منتشر شد و در حالی که مشخص نبود این پیام به‌روزرسانی ناگهانی به چه معناست، گمانه‌زنی‌های زیادی را ایجاد کرده که راکستار تمام تمرکز خود را معطوف ساخت Grand Theft Auto VI کرده است.

Red Dead Redemption

راکستار پیش از این بهمن ماه سال گذشته رسما ساخت قسمت ششم جی تی ای را تایید کرد و مدتی است که روند توسعه آن را نیز سرعت بخشیده، اما هیچکس نمی‌داند چه زمانی اطلاعات و جزئیاتی از آن خواهیم دید، چه برسد به اینکه چه زمانی منتشر می‌شود. اگر راکستار واقعا در حال تکمیل پروژه‌های قدیمی است تا Grand Theft Auto VI را در اولویت قرار دهد، شاید به‌زودی اخبار جدیدی از آن بشنویم.

این احتمال وجود دارد که GTA 6 ماه آینده پیش از فراخوان عایدی بعدی Take-Two رونمایی شود، اتفاقی که از لحاظ تاریخی در مورد سایر رونمایی‌های راکستار نیز رخ داده بود. تاییدیه ساخت ناگهانی بازی باعث شده که بسیاری باور کنند Rockstar قصد دارد زودتر از موعد آن را رونمایی کند. فقط زمان مشخص خواهد کرد که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Editionتامی ورستی متقلب نبود، درست برعکس ما!
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Edition


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا