رمز ارز

بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در بازار نزولی رمزارزها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازارهای کریپتو در حال حاضر پر ریسک هستند و احتمال ریزش بیشتر نیز وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که سرمایه‌گذاران باید بدون فعالیت فقط از بیرون تماشا کنند. در واقع، تاریخ ثابت کرده که یکی از بهترین زمان‌ها برای خرید بیت کوین، زمانی است که هیچ‌کس در مورد بیت کوین اظهار نظری نمی‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین تلگراف، زمستان کریپتو 2018-2020 را به خاطر دارید؟ به ندرت کسی از جمله رسانه‌ها در مورد کریپتو صحبت می‌کردند. البته، هیچ‌کس نمی‌دانست پیشرفت چه زمانی اتفاق خواهد ‌افتاد.

سه روش همیشگی برای جلوگیری از ضرر وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

1. انباشت از طریق میانگین‌گیری

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌شود، نامعلوم بودن قیمت مفید است. در این شرایط، یک سرمایه‌گذار از نوسانات قیمت مصون است و دارایی‌های معدودی را که به آنها اعتقاد دارد، شناسایی کرده و همچنان به آن اضافه می‌کند. اگر پروژه دارای اصول بنیادی خوب، یک مورد استفاده قوی و فعال و یک شبکه سالم باشد، منطقی است که فقط میانگین دلاری (DCA) را کاهش دهیم.

2. همسو با روند معامله کنید و در مدت طولانی از پایین‌ترین میانگین خرید خود بالاتر روید.

جدای از میانگین دلاری ثابت و معقول، سرمایه‌گذاران باید یک حجم نقدینگی داشته باشند و فقط منتظر فرصت‌های خرید کلی جدید باشند. ورود به بازار زمانی که به شدت در فشار فروش است و همه معیارها در افراطی هستند، معمولاً زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت جدید است، اما با رعایت مدیریت سرمایه و کمتر از 20 درصد نقدینگی یک فرد.

هنگامی که شاخص‌های قیمت دو یا چند واحد انحراف استاندارد از میانگین بلندمدت فاصله دارند، زمان آن رسیده است که به معاملات توجه کنید. برخی از معامله‌گران در بازه کوتاه سه روزه یا هفتگی بررسی می‌‌کنند تا ببینند چه زمانی دارایی‌ها به سطوح حمایتی بالاتر یا بالاترین رکوردهای قبلی خود اصلاح می‌شوند و از آن به عنوان نشانه‌ای برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند.

3. هیچ کاری نکنید، تا زمانی که روند تغییر کند.

داد و ستد در بازار نزولی سخت است و حفظ سرمایه و پرتفوی باید اولویت اصلی باشد. به همین دلیل، بهتر است برخی از سرمایه‌گذاران فقط منتظر تایید تغییر روند باشند. همانطور که گفته می‌شود، روند دوست شماست و همه یک نابغه و یک معامله‌گر عالی در طول یک بازار صعودی هستند، بنابراین اگر شما تا روند صعودی بعدی منتظر بمانید، می‌توانید یک نابغه خوش‌شانس باشید.

روند نزولی و رنج به دلیل قطع کردن معاملات و کاهش اندازه پرتفوی کاربران، بدنام هستند. بنابراین معامله بر خلاف روند عاقلانه نیست، مگر اینکه روش کسب سود مثبت برای معامله در روند نزولی داشته باشید و مهارتی در معاملات فروش.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا