بازی

پروسه ساخت New Tales from the Borderlands به پایان رسید

پروسه ساخت New Tales from the Borderlands به پایان رسید

استودیو گیرباکس به تازگی اعلام کرد که بازی New Tales from the Borderlands گلد شده است. این اعلامیه که از طریق اکانت توییتر منتشر شد، به این معنی است که بازی اکنون در مسیر رسیدن به تاریخ انتشار خود در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) قرار دارد.

گلد شدن در اصل به این معنی است که پروسه اصلی ساخت بازی به پایان رسیده و نسخه نهایی آن آماده ارسال برای فشرده شدن روی دیسک‌ها است تا برای کنسول‌ها منتشر شود. سازندگان اکنون به پولیش و رفع باگ‌ها ادامه خواهند داد که به صورت پچ روز اول یا پس از عرضه، در دسترس قرار خواهد گرفت.

New Tales from the Borderlands ماه گذشته در جریان برنامه شب افتتاحیه گیمزکام معرفی شد. طبق توضیحات رسمی، بازیکنان شخصیت‌های آنو (Anu)، اکتاویو (Octavio) و فران (Fran) را در پاندورا و به‌ ویژه در بخش Promethea کنترل می‌کنند، در حالی که تلاش می‌کنند با نابودن کردن سازندگان سلاح‌های سرمایه‌داری و هیولاهای موجودات فضایی، جهان را تغییر دهند.

هر یک از این شخصیت‌ها دیدگاه‌های متفاوت و منحصر‌به‌فرد خود را دارند و تفاوت بین آن‌ها باعث می‌شود تا در طول داستان با تصمیم‌گیری‌های متفاوتی روبه‌رو شوید. این عنوان از همان الگوی «داستانی تعاملی» مبتنی بر انتخاب نسخه پیشین Borderlands که توسط تل تیل ساخته شد پیروی می‌کند.

New Tales from the Borderlands

داستان بازی در پنج قسمت روایت می‌شود و در آن شاهد حضور چند چهره قدیمی و تازه از این سری خواهیم بود. پیش‌خرید آن از ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) همراه با بسته‌ای به نام Adventure Capital Pack آغاز خواهد شد که شامل لوازم تزئینی برای هر سه شخصیت، کلکسیون FL4K Vaultlander و ۱۰ هزار ارز درون بازی می‌شود.

New Tales from the Borderlands در روز ۲۹ مهر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد.


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا