بازی

دمو سایبرپانک و Horizon Forbidden West در پلی استیشن پلاس ۵ ساعت است

دمو سایبرپانک و Horizon Forbidden West در پلی استیشن پلاس ۵ ساعت است

سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) در چند کشور شروع به کار کرده و مشترکین پریمیوم آن می‌توانند به دمو طولانی از دو بازی Horizon Forbidden West و Cyberpunk 2077 دسترسی داشته باشند. 

همان‌طور که می‌دانید بازی‌های بزرگی که بیش از ۳۲ دلار قیمت دارند، باید یک دمو در سرویس پلی استیشن پلاس داشته باشند. اکنون کاربری گزارش داده که بازیکنان می‌توانند به مدت ۵ ساعت دمو Horizon Forbidden West و Cyberpunk 2077 را تجربه کنند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده تا شناخت بهتری از این دو بازی پیدا کنید. 

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

با این وجود اکثر دموهای این سرویس مانند WWE 2K22 و Uncharted: Legacy of Thieves دو ساعته هستند. از طرف دیگر برای اتمام داستان سایبر پانک ۲۰۷۷ و هورایزن فوربیدن وست حدودا به ۳۰ ساعت زمان نیاز دارید و عناوین بزرگی محسوب می‌شوند. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا بزرگی دموها به طول داستان هر بازی بستگی دارد.

بازی‌های پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس شامل سه نوع اشتراک مختلف می‌شود: اشتراک استاندارد PS Plus حدود ۶۰ دلار در سال قیمت دارد و شامل بازی‌های رایگان ماهانه، ذخیره‌سازی در فضای ابری و تخفیفات متنوع می‌شود. اشتراک اکسترا ماهانه سالانه ۱۰۰ دلار خواهد بود و حدود ۴۰۰ بازی (ترکیبی از عناوین انحصاری و ثردپارتی) را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیگر اشتراک این سرویس، پریمیوم است که بیشترین قیمت را دارد و بیش از ۷۰۰ بازی جدید و کلاسیک را در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. برای دسترسی به ورژن پریمیوم شما باید ماهانه ۱۸ دلار و یا سالانه ۱۲۰ دلار بپردازید. لیست کامل بازی‌های پلی استیشن پلاس برای آسیا هم اخیرا مشخص شده است.

سرویس جدید پلی استیشن پلاس از تاریخ ۱۲ خرداد در ژاپن، ۲۳ خرداد در آمریکای شمالی و جنوبی، و ۲ تیر در اروپا، استرالیا و نیوزیلند راه‌اندازی خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا