بازی

بازی Starfield با آنریل انجین ۵ چه شکلی می‌شود؟ [تماشا کنید]

بازی Starfield با آنریل انجین ۵ چه شکلی می‌شود؟ [تماشا کنید]

دو هفته پیش مایکروسافت و بتسدا خبر تاخیر استارفیلد (Starfield) را اعلام کردند، اکنون یک گروه توسعه‌دهنده دست به‌کار شده و نسخه خودشان از این بازی را در آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته‌اند.

با وجود اینکه ویدئوی منتشر شده کوتاه است، اما شاهد جلوه‌های گرافیکی بسیار بی‌نظیری هستیم. این گروه توسعه‌دهنده Enfant Terrible نام دارد که برای ساخت این کلیپ کوتاه از فیلم‌های مربوط به پروژه‌های مختلف آنریل انجین ۵ استفاده کرده‌ است. ورژن جدید آنریل انجین موتور بازی‌سازی بسیار قدرتمندی است که استودیوهای زیادی از آن استفاده می‌کنند، اما بتسدا استارفیلد را با Creation Engine 2 توسعه می‌دهد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت

با وجود تاخیر Starfield، احتمالا در کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا، تریلری از این عنوان به اشتراک گذاشته خواهد شد. مایکروسافت و بتسدا در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) و ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) کنفرانس اختصاصی خود را به سبک E3 برگزار می‌کنند. سازندگان Starfield از تبدیل آن به «سایبرپانک بعدی» می‌ترسیدند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، نیز به خبر تاخیر استارفیلد واکنش نشان و به طرفداران قول داد که استودیوهای آن‌ها تمام تلاش خود را برای برآورده کردن انتظارات به‌کار می‌گیرند. مایکروسافت نمی‌خواهد کیفیت بازی‌ها را فدای هیچ چیز دیگری کند و به همین خاطر اجازه تاخیر دو بازی Starfield و Redfall را داد. 

بازی Starfield در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا