بازی

فیلم لایو اکشن Invincible همچنان در دست ساخت قرار دارد

فیلم لایو اکشن Invincible همچنان در دست ساخت قرار دارد

رابرت کرکمن یکی از سازندگان سریال انیمیشنی Invincible اخیرا به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی این سریال مضاحبه‌ای داشته و طی آن اعلام کرده که فیلم لایو اکشن Invincible همچنان در دست توسعه است و هواداران می‌توانند در آینده منتظر تماشای آن باشند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید

مجموعه کمیک Invincible که آمازون اقتباس آن را برعهده داشته، اکنون محبوب‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و از همین رو به راحتی پتانسیل ساخته شدن یک فیلم لایو اکشن را نیز دارد. رابرت کرکمن که یکی از خالقان این مجموعه محسوب می‌شود در صحبت‌هایش با Comicbook فاش کرده که نسخه فیلم سینمایی Invincible بر اساس سریال هنوز در دست ساخت است و با وجود اینکه جزییات خاصی را از آن به اشتراک نگذاشت، بیان کرد محبوبیت این مجموعه تلویزیونی تا حدی بوده که کمک کرده تا مردم ایده پروژه فیلم شکست‌ناپذیر را جدی بگیرند. او در این باره توضیح داد:

ما همچنان با جدیت تمام مشغول کار کردن روی این پروژه هستیم و گاهی اوقات ساخت بعضی از فیلم‌ها بیش از مدتی که باید طول می‌کشند. باید بگویم که سریال کمک بسیار زیادی به پیش رفتن این پروژه کرده است. افراد حاضر در یونیورسال نسبت به ایده ساخت یک فیلم لایو اکشن بسیار هیجان‌زده هستند. بنابراین ما نیز به این هیجان پاسخ مثبت دادیم و سعی می‌کنیم هرچه سریع‌تر پروژه را جلو ببریم.

فیلم لایو اکشن Invincible

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این فیلم لایو اکشن در دست نیست و تنها می‌دانیم که ست روگن و اوان گلدبرگ (که از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه انیمیشنی هستند) قرار است فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بنویسند. روگن همچنین در سریال Invincible آمازون به عنوان صداپیشه شخصیت Allen the Alien نیز همکاری کرده است.

سریال Invincible بر اساس داستانی از رابرت کرکمن، کوری واکر و رایان اوتلی از شرکت ایمیج کامیکس ساخته شده‌ و استیون ین، جی کی سیمونز، مارک همیل، ست روگن، ساندرا اوه، زکری کینتو و جیلیان جیکوبز از جمله صداپیشگان آن را تشکیل می‌دهند. چند روز پیش تیزری از فصل دوم این سریال منتشر شد که در آن «مارک» و «الن» در حال صحبت کردن درباره اتفاقات گذشته هستند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا