رمز ارز

پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای روز ولنتاین ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز ولنتاین روزی است که با عشق و محبت همراه است و بسیاری از سرمایه‌گذاران نیز علاقه زیادی به بیت کوین (BTC) دارند. این گروه از سرمایه‌گذاران به پتانسیل بیت کوین اعتقاد دارند و مایلند از نوسانات موجود، به امید دستیابی به بازدهی قابل‌توجه در بلندمدت عبور کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

بنا به گزارش فاین‌بولد، این پلتفرم، قیمت بیت کوین در روز ولنتاین سال ۲۰۲۳ را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و همچنین، تجزیه و تحلیل عملکرد این ارز دیجیتال در ولنتاین‌های گذشته، مورد بررسی قرار است. طبق گزارش‌ها، الگوریتم‌های یادگیری ماشین در پلتفرم PricePredictions، قیمت بیت ‌کوین در ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ را حدود ۲۳،۸۶۸ دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای روز ولنتاین ۲۰۲۳!
پیش‌بینی قیمت بیت کوین در روز ولنتاین ۲۰۲۳. منبع: PricePredictions.

در واقع، با جمع‌آوری و بررسی داده‌های مربوط به شاخص‌های تحلیل تکنیکال، از جمله میانگین‌های متحرک (MA)، همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD)، شاخص قدرت نسبی (RSI)، باندهای بولینگر (BB) و موارد دیگر، این پلتفرم یک رشد قیمتی ۴٫۱۱ درصدی را برای بیت کوین تا روز ولنتاین پیش‌بینی کرده است.

قیمت بیت کوین در روز ولنتاین سال‌های گذشته.

شاخص‌ تحلیل تکنیکال TradingView نیز در تایم فریم ۱ روزه، نسبتاً صعودی بوده و عدد ۱۴ (خرید) را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین برای روز ولنتاین ۲۰۲۳!
شاخص‌ تحلیل تکنیکال TradingView.

در این میان، لازم به ذکر است که تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های تاریخی پلتفرم Finbold برای تعطیلات شکرگزاری (قیمت پیش‌بینی‌شده: ۱۶،۳۵۳ دلار، قیمت بیت کوین در آن روز: ۱۶،۲۵۶ دلار) و هالووین (قیمت پیش‌بینی‌شده: ۲۱،۳۴۸ دلار، قیمت بیت کوین در آن روز: ۲۰،۷۲۸ دلار)، نسبتاً دقیق بوده است. با این حال، پیش‌بینی این پلتفرم برای قیمت بیت کوین در روز کریسمس نیز درست از آب در نیامد.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت بیت کوین می‌تواند تا روز ولنتاین امسال، به سطح پیش‌بینی‌شده برسد یا خیر. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۲،۷۳۵ دلار معامله می‌شود که اگرچه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۵ درصد افت دارد، ولی در بازه زمانی هفتگی، همچنان یک رشد تقریباً ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا