بازی

ویژگی Fortnite Creative 2.0 باز هم تاخیر خورد

ویژگی Fortnite Creative 2.0 باز هم تاخیر خورد

بازی فورتنایت همچنان بین بازیکنان محبوبیت بسیار زیادی دارد ولی اکنون متاسفانه اپیک گیمز از تاخیر Fortnite Creative 2.0 تا ماه مارچ خبر داده است. 

تیم سویینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل اپیک گیمز، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که باید مد جدید Creative را با کمی تاخیر منتشر کنند. استودیو پیش از این قصد داشت که این مد را در ماه ژانویه منتشر کند، اما حداقل به یک ماه زمان بیشتر نیاز دارد. ما باید یک سوال را مطرح کنیم: Fortnite Creative 2.0 چیست؟

مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟

Creative مدی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی خود را درون فورتنایت بسازند. ورژن اول این مد در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که به بازیکنان اجازه می‌داد در کنار دیگران جزیره شخصی‌ خودشان را بسازند. ورژن جدید این مد همچنین با یک ویرایشگر جدید از آنریل انجین همراه خواهد بود. 

بازی Fortnite

این ویرایشگر به بازیکنان اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری به بازی‌های خود اضافه کنند و قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار زیادی نیز دارد. اپیک گیمز در ابتدا قصد داشت که Fortnite Creative 2.0 را همزمان با آغاز چپتر چهارم در ماه دسامبر منتشر کند، ولی اکنون برای دومین بار مجبور به تاخیر آن شده است. 

بازی Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا