بازی

تصویری از نقشه کامل وارزون 2 لو رفت

تصویری از نقشه کامل وارزون 2 لو رفت

در هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی از Call of Duty لو رفته و اکنون تصویری از نقشه کامل وارزون 2 (Warzone 2) در اختیار ما قرار گرفته است. 

وارزون 2 قرار است نقشه کاملا جدیدی داشته باشد که اندازه و مناطق آن برای طرفداران سوال بود. اکنون تام هندرسون که یک افشاگر بسیار معتبر و قابل اعتماد محسوب می‌شود، تصویری از نقشه کامل بازی را لو داده و برای ساده کردن نقشه جاده‌ها را از تصویر حذف کرده است. در این تصویر رنگ آبی رود و دریا، رنگ خاکستری مناطق متراکم، رگ قهوه‌ای ارتفاعات و خط سیاه مسیر قطار را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل اول سال ۲۰۲۲

وجود رود و دریا در نقشه به این معنی است که استودیو ویژگی شنا کردن را هم برای اولین بار به Warzone 2 اضافه می‌کند. هنوز اندازه قطعی نقشه مشخص نشده، اما قرار است بزرگ‌تر از Verdansk و Caldera باشد. به‌نظر می‌رسد که از این نقشه در مد DMZ از بازی Modern Warfare 2 نیز استفاده خواهد شد. این مد با الهام از بازی Escape from Tarkov ساخته می‌شود و روی تجربه کوآپ تمرکز دارد. 

نقشه وارزون 2

Call of Duty: Warzone 2 قرار است شبیه مد بتل رویال Black Ops 4 باشد. بلک‌‌اوت (Blackout) نسبت به وارزون حس و حال آرکید دارد و بازیکنان یک کوله پشتی نیز برای مدیریت لوت‌های خود خواهند داشت که با استفاده از آن می‌توانند به قابلیت‌ها، آیتم‌ها و ابزار بیشتری دسترسی داشته باشند. استودیو اینفینیتی وارد برای ساخت این دنباله از یک موتور جدید استفاده می‌کند و بازی قرار نیست برای کنسول‌های نسل هشتمیِ منتشر شود.

اکتیویژن روز گذشته با انتشار تریلر جدیدی فاش کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


بررسی ویدئویی Huawei Nova 9 SE

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا