عمومی

چرا باید اتریوم خرید؟ بیت ۲۴ پاسخ می‌دهد

چرا باید اتریوم خرید؟ بیت ۲۴ پاسخ می‌دهد

ارزهای دیجیتال زیادی برای سرمایه گذاری در دنیای کریپتو وجود دارد پس قطعا انتخاب سخت است که کدام را انتخاب کنیم. خرید اتریوم می‌تواند یک گزینه مناسب برای آینده باشد زیرا همواره ارزی با ثبات و قابل اتکا به نظر آمده است. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، در سال‌های اخیر ثابت کرده است که یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاری است. شما میتوانید قیمت اتریوم و نمودارهای مرتبط با آن را در سایت بیت ۲۴ ببینید و با دید باز روی این ارز محبوب سرمایه‌گذاری کنید.

در این راهنما، نحوه خرید اتریوم، جنبه‌های خوب و بد آن و نحوه سرمایه گذاری در آن را به شما آموزش می‌دهیم. زمانی که خواندن راهنما را به پایان می‌رسانید، درک بسیار بهتری از اتریوم خواهید داشت.

تاریخچه اتریوم؛ اتریوم از کجا آمد؟

ایده اتریوم برای اولین بار در سال 2013 توسط Vitalik Buterin مطرح شد که فکر می‌کرد بیت کوین به راهی برای توسعه دهندگان نیاز دارد تا برنامه‌های خود را بر روی بلاک چین بسازند. زمانی که این ایده توسط توسعه دهندگان بیت کوین پذیرفته نشد، بوترین تیم اصلی اتریوم که شامل سه نفر بود را تشکیل داد.

آنها توسعه اتریوم را در اوایل سال 2014 آغاز کردند و آن را به عنوان یک فروشگاه عمده آنلاین در حدود ژوئیه تا آگوست 2014 در دسترس عموم قرار دادند. از آن زمان تیم اتریوم پیشرفت‌های زیادی در توکن ایجاد کرده است.

چرا باید در اتریوم سرمایه گذاری کنیم؟

اگرچه سرمایه‌گذاری در اتریوم برای اولین سرمایه‌گذاران آن درآمد جدی داشت، اما افرادی هم بودند که ضرر کردند. حقیقت امر این است که همه ارزهای دیجیتال هر روز ارزش خود را افزایش می‌دهند و از دست می‌دهند. این یک بازار بسیار عجیب و بدون پیش‌بینی است. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید در درازمدت روی اتریوم سرمایه‌گذاری کنید، نباید سرمایه خود را با وحشت بفروشید و باید صبور بود.

در ادامه دلایلی را بیان می‌کنیم که اتریوم را یک سرمایه گذاری قوی در بلند مدت به حساب می‌آورد:

پذیرش اتریوم

کل صنعت ارزهای دیجیتال هنوز جوان و در حال رشد است و اتریوم نیز به همین صورت است. این ارز یکی از چندین ارزی است که توسط ICO‌ها (Initial Coin Offerings) استفاده می‌شود، به این معنی که به عنوان سکوی پرتاب توکن‌های جدید عمل می‌کند. این امر اتریوم را به یک پلتفرم ارزشمند برای همه تبدیل می‌کند و با ادامه استفاده مردم از آن، قیمت اتر همچنان در حال افزایش است.

در حال حاضر، ETH یکی از سه ارز دیجیتال پر استفاده برای خرید و پرداخت محسوب می‌شود. همانطور که صنعت ارز دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، اتریوم همچنان یکی از پر استفاده‌ترین ارزهایی است که مردم همچنان با آن معامله می‌کنند. به دلیل این دو عامل، اتریوم پتانسیل سرمایه گذاری بلندمدت بالایی دارد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا