بازی

برای باز کردن تمام آیتم‌ها در MultiVersus باید ۲۵۵ دلار هزینه کرد

برای باز کردن تمام آیتم‌ها در MultiVersus باید ۲۵۵ دلار هزینه کرد

به تازگی مشخص شده که بازیکنان باید حداقل ۲۵۰ دلار یا ۲۰۰ پوند برای باز کردن تمام اقلام و آیتم‌ها در بازی آنلاین مبارزه‌ای MultiVersus در هنگام عرضه هزینه کنند.

بتای عمومی این بازی در روز سه‌شنبه ۴ مرداد در دسترس همه قرار می‌گیرد، اما دسترسی زودهنگام روز گذشته برای کسانی که فاز خصوصی آلفا را بازی کرده بودند، کسانی که کدها را از طریق توییچ دریافت کردند یا کسانی که برای بسته Founder’s Pack هزینه کردند (قیمتی بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار)، در دسترس قرار گرفت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

در فاز بتای MultiVersus، دو نوع ارز موجود است: سکه که از طریق بازی کردن معمولی به دست می‌آید و گلیمیوم (Gleamium) که فقط با پول واقعی قابل خرید است. در حال حاضر بخش قابل توجهی از محتوای تزئینی بازی را تنها با گلیمیوم می‌توان خرید و نمی‌توان آن‌ها را از طریق بازی کردن باز کرد.

گلیمیوم در چهار بسته عرضه می‌شود:

  • ۴۵۰ عدد برای ۴.۹۹ دلار
  • ۱۰۰۰ عدد برای ۹.۹۹ دلار
  • ۲۲۰۰ عدد برای ۱۹.۹۹ دلار
  • ۶۰۰۰ عدد برای ۴۹.۹۹ دلار

در حال حاضر، تنها چهار کاراکتر از ۱۶ کاراکتر کلی بازی قابل بازی کردن هستند (پنجمین کاراکتر Wonder Woman، پس از شروع بتای عمومی باز می‌شود). بقیه را می‌توان با سکه باز کرد یا با پرداخت ۷۰۰ گلیمیوم (حداقل ۱۰ دلار) برای هر کدام یا پرداخت ۷۷۰۰ گلیمیوم (حداقل ۷۰ دلار) قفل همه آن‌ها را باز کرد.

MultiVersus

در بسیاری از دسته‌های دیگر نیز تنها تعداد انگشت شماری از آیتم‌ها را می‌توان از طریق بازی کردن بدست آورد یا با دستیابی به سطوح تجربه خاص با یک شخصیت خاص یا پیشروی در نسخه رایگان Battle Pass بدست آورد.

  • اسکین کاراکترها: در مجموع ۱۷ اسکین که ۱۳ عدد تنها از طریق گلیمیوم باز می‌شوند (هزینه کل ۱۴۴۵۰ گلیمیوم معادل حداقل ۱۲۵ دلار)
  • انیمیشن‌های Ringout VFX: در مجموع ۱۴ انیمیشن که ۹ عدد تنها از طریق گلیمیوم باز می‌شوند (هزینه کل ۹۶۰۰ گلیمیوم معادل حداقل ۸۵دلار)
  • تانت‌ها: در مجموع ۱۶ مورد که ۱۳ مورد تنها از طریق گلیمیوم باز می‌شوند (هزینه کل ۵۳۰۰ گلیمیوم معادل حداقل ۵۰ دلار)
  • شکلک استیکر: در مجموع ۵ عدد که ۲ عدد تنها از طریق گلیمیوم باز می‌شوند (هزینه کل ۳۰۰ گلیمیوم معادل حداقل ۵ دلار)
  • بنرها: در مجموع ۸ عدد که ۱ عدد تنها از طریق گلیمیوم باز می‌شوند (هزینه کل ۳۵۰ گلیمیوم معادل حداقل ۵ دلار)

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

هزینه کل تمام این موارد دقیقا ۳۰ هزار گلیمیوم می‌شود. با این حال، برخی از اسکین‌ها، انیمیشن‌ها، تانت‌ها، استیکرها و بنرها را تنها از طریق Premium Battle Pass می‌توان باز کرد که قیمت آن ۳۰۰ گلیمیوم است.

کل مبلغ مورد نیاز برای به دست آوردن تمام آیتم‌های درون بازی که تنها با پول واقعی قابل خریداری هستند، ۳۰,۳۰۰ گلیمیوم می‌شود. ارزان‌ترین راه برای خرید این، پنج بسته ۶۰۰۰ گلیمیومی و یک بسته ۴۵۰ عددی است که هزینه کل ۲۵۴.۹۴ دلار یا ۲۰۳.۹۴ پوند می‌شود.

MultiVersus

مسلماً جالب‌ترین آیتم‌هایی که تنها با گلیمیوم می‌توان خریداری کرد، اسکین‌های کاراکترها هستند که تقریبا نیمی از هزینه کل را به خود اختصاص داده‌اند. اسکین‌ها شامل لباس “Waterdancer” آریا استارک، لباس سنتی “Mad Love” هارلی کویین، نسخه طلایی “One Million” سوپرمن و “Luau Velma” با لباس هاوایی است.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟دستاورد هدیه‌ای که مارول به جیمز گان نمی‌بخشید
چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا