بازی

شرکت تنسنت قصد دارد MMO جدیدی را جایگزین World of Warcraft کند [تماشا کنید]

شرکت تنسنت قصد دارد MMO جدیدی را جایگزین World of Warcraft کند [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد که شرکت تنسنت (Tencent) از شرایط پیش آمده برای شرکت بلیزارد استفاده کرده و قصد دارد به زودی عنوانی جدید در ژانر MMO منتشر کند.

طبق اعلام رسمی، سرورهای برخی از آثار شرکت بلیزارد مثل World of Warcraft یا مختصراً WoW و Overwatch 2 در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) در چین خاموش می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

این اتفاق به دنبال عدم توافق بلیزارد و NetEase برای تازه‌سازی قراردادها بوده و این قضیه باعث می‌شود بلیزارد مجبور شود تا دوباره برای دریافت تاییدیه با دولت چین وارد گفتگو شود. در این بین که این شرکت به دنبال شرکای جدید برای همکاری در منطقه چین می‌گردد، تنسنت نیز از شرایط استفاده کرده تا بازی MMO جدید خود به اسم Tarisland را معرفی کند.

بازی Tarisland به جای استفاده از طراحی واقع گرایانه، مشابه رقیب خود به طراحی کارتونی و دوستانه روی آورده و حتی شامل اژدهایان قابل پرواز، چیزی که WoW اخیراً به واسطه بسته الحاقی Dragonflight اضافه کرده، نیز می‌شود. تریلر این بازی جدید تنها سه دقیقه بوده و مناطقی همچون معادن حفاری، شهرهای آسمانی و جنگلی و… را نمایش می‌دهد.

نکته جالب توجه این است که در این تریلر، شخصیتی مشابه Deathwing عنوان ورلد آو وارکرفت وجود دارد که شباهت‌های این دو شخصیت بی‌نهایت زیاد است. البته این شباهت صرفاً به ظاهر گرافیک یا برخی از شخصیت‌ها محدود نشده و به نظر می‌رسد برخی از صداپیشگان WoW نیز در این اثر حضور داشته باشند، پس احتمال شنیدن جمله‌های به‌یادماندنی بازی یاد شده در Tarisland چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد!

طبق گزارش رسانه بلومبرگ، ورلد آو وارکرفت در چین بسیار محبوب و پرطرفدار است و شرکت تنسنت با این MMO جدید قصد دارد خلاء ایجاد شده را پر کند؛ گرچه گفتنی است که تنها Tarisland قصد پر کردن این فضای خالی را نداشته و عناوینی همچون Lost Ark نیز دست به چنین اقداماتی پیش‌تر زده بودند. در هر صورت، بازیکنان می‌توانند از هفته بعد به آزمایش این بازی جدید روی گوشی‌های هوشمند و پی سی بپردازند.

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا