بازی

آیا فیلم Superman: Legacy توسط جیمز گان کارگردانی می‌شود؟

آیا فیلم Superman: Legacy توسط جیمز گان کارگردانی می‌شود؟

تام کینگ؛ یکی از نویسندگان دی سی استودیوز طی مصاحبه‌ی اخیرش به کارگردانی شدن فیلم Superman: Legacy توسط جیمز گان اشاره داشته است.

مطلب پیشنهادی:۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده استقانونی نه چندان مهم!
۱۴ بار که بتمن مرتکب قتل شده است

طی مصاحبه‌ی اخیر کینگ با کانال یوتیوب Comic Pop Returns او از تجربه‌اش در رابطه با کار کردن در استودیوی دی سی و همکاری با تیمی که جیمز گان؛ کارگردان آثاری همچون «نگهبانان کهکشان» و «جوخه انتحار» رهبری آن را بر عهده دارد، صحبت کرد. کینگ در حین صحبت از اینکه گان چه مدیر خوب و قادری برای پیش‌برد مناسب فیلم‌ و سریال‌های ابرقهرمانی دی سی است به طور اتفاقی به این مساله اشاره کرد که گان نه‌تنها از نویسندگان اصلی فیلم Superman: Legacy برشمرده می‌شود که مسئولیت کارگردانی آن را نیز به دست گرفته است.

سوپرمن لگسی آغازگر اولین فیلم دنیای جدید دی سی است. داستان این فیلم بر نسخه‌ی جوان‌تر کلارک کنت (سوپرمن) تمرکز دارد که در تلاش است تا تعادل بین زندگی عادی و کار کردن به عنوان یک خبرنگار تازه‌کار در روزنامه‌ی دیلی پلنت (Daily Plant) و از طرفی ایفای نقش به عنوان یک ابرقهرمان را با هم مدیریت کند. همین مساله هم باعث شده تا هنری کویل؛ بازیگری که در فیلم‌های زک اسنایدر نقش این ابرقهرمان را بر عهده داشت جایی در دنیای سینمایی جدید دی سی نداشته باشد. البته فعلا بازیگر جایگزینی که قرار است در این عنوان نقش‌آفرینی کند نیز مشخص نشده است.

جهان توسعه یافته DC
  • تمجید مدیر ارشد مالی برادران وارنر از برنامه‌های جیمز گان و پیتر سفرن برای دی سی

با انتخاب شدن جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان جدید استودیوهای دی سی و تغییراتی که اعمال کرده‌اند حال به‌نظر می‌رسد آثار مختلف این کمپانی نظیر فیلم و سریال‌ها به صورت منظم و تقریبا شبیه به آنچه قبلا در دنیای سینمایی مارول تجربه کرده بودیم منتشر شوند. از طرفی اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی (DCU) اخیرا معرفی شد و قرار بر این شده تا بسیاری از شخصیت‌های محبوب و کمتر شناخته شده کمیک‌ها را در کنار تعدادی سریال تلویزیونی به مخاطبان ارائه دهد.

فصل اول DC Universe با عنوان Gods & Monsters شامل عناوین زیر می‌شود:

فیلم‌ها:

  • Superman: Legacy
  • The Brave and the Bold
  • Supergirl: Woman of Tomorrow
  • Swamp Thing
  • The Authority

سریال‌ها:

  • Booster Gold
  • Paradise Lost
  • Green Lantern
  • Amanda Waller
  • Creature Commandos

فیلم Superman: Legacy تنها عنوان از مجموعه فیلم‌های فصل اول DC Universe است که تاریخ اکران مشخصی دارد. این اثر سینمایی برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای بلک آدامسوابق شرورانه یک ویلن
۱۰ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای بلک آدام


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

اسکوئر انیکس: فروش Forspoken ناامید کننده بوده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا