بازی

فصل چهارم Stranger Things در نتفلیکس شروع طوفانی داشته است

فصل چهارم Stranger Things در نتفلیکس شروع طوفانی داشته است

فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب یا همان چیزهای عجیب (Stranger Things) چندی پیش از سرویس نتفلیکس پخش شد و خیلی زود رکوردشکنی را آغاز نمود. طبق اعلام نتفلیکس فصل جدید این سریال بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته را در میان تمام سریال‌های انگلیسی زبان نتفلیکس به خود اختصاص داده است.

فصل چهارم Stranger Things تاکنون ۲۸۶.۷۹ میلیون ساعت در سراسر جهان تماشا شده و علاوه بر آن موفق شده در ۸۳ کشور در جایگاه اول سریال‌ها قرار گیرد که این رکورد خوبی برای یک سریال نتفلیکسی است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

طبق گزارش ورایتی، رکورد قبلی سریال انگلیسی زبان نتفلیکس متعلق به فصل دوم بریجرتون (Bridgerton) بود. هفت اپیزود از فصل ۴ سریال اتفاقات عجیب منتشر شده و سایر قسمت‌های آن قرار است در ماه جولای پخش شوند.

نتفلیکس اکنون تعداد بینندگان را بر اساس کل ساعت‌های تماشا شده اندازه‌گیری می‌کند، روشی که پیش از این و در زمان پخش فصل سوم استرنجر تینگز به کار نگرفته بود. به این ترتیب، مقایسه با فصل‌های قبلی Stranger Things چندان منصفانه و دقیق نخواهد بود.

سریال اتفاقات عجیب

چندی پیش بودجه ساخت هر قسمت از فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب طبق منابع وال استریت ژورنال فاش شده بود که نتفلیکس ۳۰ میلیون دلار برای هر قسمت این سریال علمی تخیلی پرطرفدار هزینه می‌کند که از نظر جلوه‌های ویژه بسیار سنگین است.

درحالی که تایید شده این سریال با فصل پنجم به پایان می‌رسد، اسپین‌آف‌های آن می‌تواند جهان داستانی Stranger Things را گسترده‌تر کند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا