بازی

موج اولیه مادهای بازی Spider-Man Remastered منتشر شد

موج اولیه مادهای بازی Spider-Man Remastered منتشر شد

بازی مرد عنکبوتی (Spider-Man Remastered) بالاخره برای پی‌سی منتشر شد و جامعه مادسازان به سرعت دست به کار شده و اسکین‌های جالبی برای اسپایدرمن طراحی کرده‌اند. 

موج اول مادهای بازی، مرد عنکبوتی را با شخصیت بلک کت (Black Cat) و استن لی (Stan Lee) جایگزین می‌کند. البته این اسکین‌ها انیمیشن مخصوص به خود را ندارند و شخصیت شما تنها در یک حالت قرار می‌گیرد. این مادها کاربرد چندان زیادی نداشته و بیشتر مناسب عکس گرفتن و ساخت میم هستند. 

سایت NexusMods همچنین پر از مادها گرافیکی ساده شده که یکی از آن‌ها فضای بازی را به حالت Noir تغییر می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید صفحه نمایش شما خالی از هر آیکونی باشد، ماد No HUD را باید نصب کنید. ماد The Symbiote Black Suit نیز لباس مرد عنکبوتی را با لباس ونوم جایگزین می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی

بازی مرد عنکبوتی (Spider-Man Remastered)

ماد Miles Morales Suit در این میان شاید بیشترین کیفیت را داشته باشد، چون از مدلی که خود استودیو طراحی کرده استفاده می‌کند. یکی از مادسازان مشهور بازی‌های راکستار به اسم jedijosh920 نیز ابزار مادی برای Spider-Man Remastered توسعه داده و آن را در اختیار دیگران قرار داده است. 

نسخه پی‌سی بازی مرد عنکبوتی بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کرده و توانسته ۶۰ هزار بازیکن همزمان در استیم داشته باشد. اسپایدرمن یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری سونی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که به عملکرد خوب خود در بازار ادامه دهد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌هایک ترکیب پاپ‌کورنی از میراث سینمایی مرد‌ عنکبوتی
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – مرد عنکبوتی برای سوپر فَن‌ها


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا