بازی

نخستین تصویر رسمی از فیلم John Wick 4 منتشر شد

نخستین تصویر رسمی از فیلم John Wick 4 منتشر شد

ماه‌ها پس از انتشار اولین ویدیو از فیلم جان ویک 4 (John Wick 4)، حال اولین تصویر رسمی از آن منتشر شده که کیانو ریوز را در نقش اصلی میان تعدادی شمع روشن نشان می‌دهد. این فیلم که بخشی از یک فینال برنامه‌ریزی شده دو قسمتی برای این قاتل تمام عیار است، در ماه مارس اکران می‌شود و ریوز قرار است با همبازی خود در ماتریکس، یعنی لارنس فیشبرن بار دیگر همکاری کند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

این تصویر جدید همراه با یک متن به طرفدارانی که طی یک سال گذشته برای اخبار به‌روز رسانی ثبت نام کرده بودند تحویل داده شد. جان ویک که هنوز در حال فرار از دنیای گسترده آدمکش‌ها است و احتمالا تعدادی از بزرگ‌ترین صحنه‌های اکشن را در فیلم جدید خواهد داشت. اقدامات او ظاهرا چیزی شبیه به جنگ طبقاتی بین جناح‌های مختلف جامعه قاتل ایجاد کرده است.

در آخرین لحظات فیلم جان ویک 3، جاناتان که به شدت مجروح شده بود برای محافظت به Bowery King تحویل داده شد و به این ترتیب رابطه آن‌ها تا فیلم بعدی ماندگار شد. فیشبرن می‌گوید این رابطه عمیق‌تر از دفعه قبل خواهد بود. وی در حال تبلیغ فیلم جدیدش، Ice Road گفت:

من باید تا چند ماه دیگر به برلین بروم. فیلمنامه را خوانده‌ام و واقعا عالی است و می‌توان گفت به اندازه جهان آن که مشابه سه فیلم قبلی است، عمیق‌تر هم خواهد بود.

فیلم جان ویک 4

چاد استاهلسکی کارگردان فرانچایز جان ویک چند ماه پیش اعلام کرده بود که  فیلم چهارم به داستان بحران موجودیتی و اگزیستانسیال جاناتان می‌پردازد و به نوعی یک پایان خواهد بود. چندی پیش در رویداد سینماکان تریلری از جان ویک 4 پشت درهای بسته پخش شد که در آن، شخصیت وینستون با بازی ایان مک‌شین به جان می‌گوید امیدوار است به آرامش دست یابد، چون این مسیر به مرگ ختم می‌شود.

فیلم John Wick 4 پس از چندین تاخیر، قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا