بازی

کارگردان دنباله‌ لایو اکشن Detective Pikachu مشخص شد

کارگردان دنباله‌ لایو اکشن Detective Pikachu مشخص شد

دنباله‌ی فیلم لایو اکشن Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» همچنان در دست ساخت قرار دارد. رسانه‌ی ددلاین طی گزارشی اعلام کرد جاناتان کریسل که از خالقان اصلی سریال Portlandia به شمار می‌رود قرار است کارگردانی این عنوان سینمایی را بر عهده داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شویدبرترین آثار کچل دوست‌داشتنی سینمای اکشن
با بهترین فیلم های جیسون استاتهام آشنا شوید

فیلمنامه‌ی دومین قسمت «کارآگاه پیکاچو» به کارگردانی کریسل توسط کریس گالتا نوشته می‌شود. گالتا پیش از این نویسندگی فیلم The Kings of Summer «پادشاهان تابستان» محصول سال ۲۰۱۳ میلادی را بر عهده داشته است. باید توجه داشت فعلا اطلاعات بیشتری از این لایو اکشن منتشر نشده است.

مدتی قبل گزارشاتی مبنی بر اینکه اورن یوزیل قرار است فیلمنامه‌ی این عنوان را بنویسد شنیده می‌شد. با این حال کمی بعد قرارداد استودیوی لجندری پیکچرز با برادران وارنر به پایان رسید و آن‌ها قرارداد تازه‌ای را با کمپانی سونی امضا کردند. احتمال می‌رود یوزیل بخشی از توافق‌نامه‌ی پیشین بوده و حال که کریس گالتا وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه را بر عهده گرفته دیگر جایی در این پروژه ندارد. البته هنوز مشخص نیست که فیلمنامه‌ی جدید بر اساس نوشته‌های یوزیل جریان دارد یا اینکه گالتا از نو آن را می‌نویسد.

کارگردان دنباله‌ لایو اکشن Detective Pikachu مشخص شد - lastech

فیلم Detective Pikachu که براساس یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده، روایتگر داستان نوجوانی با نام تیم گودمن (با نقش آفرینی جاستیس اسمیت) است که قصد دارد راز مرگ هری، پدرش را کشف کند. در این ماجراجویی خطرناک، شخصیت‌های دیگری از جمله یک پیکاچو (با صداپیشگی رایان رینولدز)، یک خبرنگار جوان با نام لوسی ( با نقش آفرینی کاترین نیوتون) و یک سایداک او را همراهی می‌کنند.

«کارآگاه پیکاچو» موفق شد بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کند و این‌چنین جایگاه دومین فیلم پرفروش اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی در تاریخ را از آن خود کند. بدین ترتیب جای تعجبی هم ندارد که مدیران استودیو برای ساخت قسمت دوم مشتاق به‌نظر می‌رسند.

در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای دنباله‌ لایو اکشن Detective Pikachu اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا