بازی

تریلر به‌روزرسانی جدید GTA Online منتشر شد

تریلر به‌روزرسانی جدید GTA Online منتشر شد

به‌روزرسانی جدید GTA Online هفته آینده عرضه می‌شود و بازیکنان با تماشای تریلر جدید ممکن است احساس کنند برخی محتویات آن کمی برایشان آشنا به نظر می‌رسد.

شب گذشته به‌روزرسانی The Criminal Enterprises با یک تریلر جدید معرفی شد که به واسطه آن، بازی با بحران اقتصادی به سان آندریاس جنوبی می‌رود. با افزایش قیمت بنزین، زنجیره‌های تامین معیوب و موج گرمای شدید، به نظر می‌رسد که راکستار در چند ماه گذشته تحولات جهان را با دقت دنبال کرده و در بازی خود گنجانده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی

در پست جدید وبلاگ، راکستار به‌روزرسانی The Criminal Enterprises را به‌ عنوان «یک به‌روزرسانی گسترده‌ که ماموریت‌ها و ارتقاهای جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد» توصیف کرده است.

از روز ۲۶ جولای (سه‌شنبه ۴ مرداد) و با انتشار به‌روزرسانی، بسط و گسترش قابل توجهی در تعدادی از مشاغل خلافکاری اعمال خواهد شد و در کنار آن، ماموریت‌های پیچیده و جدیدی از مجموعه Contact Missions وجود خواهد داشت. این استودیو همچنین وعده داده که بازیکنان انتخاب‌های بیشتری در نحوه صعود به رده‌های بالاتر خلافکاری خواهند داشت.

از نظر داستانی، به نظر می‌رسد که شما سعی خواهید کرد از هرج و مرج پیش آمده در پتروشیمی حداکثر استفاده را ببرید. مشکلات پمپ‌ها به این معنی است که شما در کنار آژانس بین المللی انرژی درباره یک فرد کله‌گنده و فاسد نفتی و همینطور خانواده‌اش تحقیق خواهید کرد و احتمالا در این راه، مقداری پول نقد نیز به دست خواهید آورد.

در حالی که طرفداران GTA Online احتمالا از به‌روزرسانی جدید خوشحال خواهند شد، دوستان علاقه‌مند به غرب وحشی ممکن است چندان تحت تاثیر قرار نگرفته باشند. بازیکنان Red Dead Online اخیرا مراسم تشییع جنازه بازی موردعلاقه‌ی خود را پس از گذشت یک سال بدون به‌روزرسانی مهم برگزار کردند که بازی را در نظر بسیاری از افراد مُرده نشان داد.

تعداد زیادی از بازیکنان رد دد آنلاین از اکانت خود لاگ‌اوت کردند تا مرگ بازی را سوگواری کنند. هفته گذشته RedDeadFuneral# در توییتر ترند شده بود و بازیکنان برای لاگ‌اوت دسته‌ جمعی برنامه‌ریزی کرده بودند. راکستار دیگر آپدیت جدیدی برای Red Dead Online توسعه نمی‌دهد که این واکنش از طرفداران را به همراه داشت.

در چند روز گذشته متوجه شده‌ایم که این استودیو پروژه ریمستر Red Dead Redemption و GTA IV را کنسل کرده و احتمالا نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption 2 نیز ساخته نخواهد شد. هدف از همه این کار‌ها تمرکز روی GTA 6 است و راکستار می‌خواهد این بازی بهتر از انتظارات طرفداران باشد.

مطلب پیشنهادی:فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟بررسی همه گزینه‌های احتمالی
فیلم GTA V با حضور کدام بازیگران ساخته می‌شود؟


چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا