رمز ارز

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از بیش از سه ماه، شیبا اینو یک شکست صعودی بالاتر از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۲۶ دلار پیدا کرده است. با این حال، سطح مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۷ دلاری، این میم کوین را در مسیر نزولی قرار داده؛ چراکه این ارز به پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی چهارساعته، ۲۰، ۵۰ و ۲۰۰ روزه خود رسیده و به سطح حمایتی‌اش نزدیک می‌شود.
انتظار می‌رود در صورتی‌که خریداران از سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۲۷ دلار دفاع کنند، این ارز ‌بتواند شاهد یک بازگشت باشد. در زمان انتشار این مطلب، قیمت شیبا در کوین‌مارکت‌کپ با ۰٫۱۵ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۰٫۰۰۰۰۱۲۳ دلار رسیده است.shiba-inu-going-long-on-shib-all-you-need-to-know-before-placing-near-term-calls
نمودار چهارساعته شیبا نشان می‌دهد که نزول قیمت این ارز در طول دو هفته گذشته با پشتیبانی خط روند جنوبی، همراه بوده است. کندل صعودی در ۲۵ آگوست، این مقاومت خط روند را به حمایت فوری تغییر داده است. در عین‌ حال، خط نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۵۰ روزه از یک کراس‌اوور صعودی خودداری کرده‌اند. علاوه بر این، نزدیک شدن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه، شدت سقوط را تقویت کرده است.
در صورت سقوط قیمت به زیر ۰٫۰۰۰۰۱۲۲۷ دلار، سطوح حمایتی بعدی در محدود ۰٫۰۰۰۰۱۱۲ تا ۰٫۰۰۰۰۱۱۷ دلار قرار خواهند داشت.
از سوی دیگر بسته شدن قطعی قیمت بالاتر از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۲۲۷ دلار می‌تواند سطوح مقاومت بعدی در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۲۹ تا ۰٫۰۰۰۰۱۳۳ را هدف قرار دهد.
شاخص قدرت نسبی (RSI) برای شیبا نیز در حالی که نگاهی هم به آزمایش منطقه اشباع فروش داشت، به‌تدریج به سمت پایین حرکت کرده است. به‌ این‌ ترتیب، خریداران پیش از معامله باید احتمال بازگشت این منطقه را نیز در نظر بگیرند.
شاخص حجم معاملات (VO) نیز در طول این بازه نزولی، اوج و فرودهای پایین‌تری را از خود نشان داده است که نشانه حرکت نزولی با قدرت نسبتا کم است. خطوط شاخص حرکت جهت‌دار (DMI) نیز یک کراس‌اوور صعودی را انجام داده‌اند. اما شاخص میانگین جهت‌دار متوسط (ADX)، همچنان یک روند ضعیف را نشان می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا