رمز ارز

بهترین سطح قیمت برای خرید بیت کوین از نگاه تحلیلگران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، قیمت بیت کوین در محدوده ۲۳ هزار دلار در نوسان بوده است. به نظر می‌رسد که معامله‌گران برای خرید در سطوح پایین‌تر و کسب سود بیشتر، منتظر کاهش قیمت این ارز دیجیتال هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

پیش‌تر، مایکل ون ده پوپه (Michael van de Poppe)، تحلیلگر معروف، کاهش قیمت بیت کوین تا ۲۱٫۵ هزار دلار را قبل از یک رالی دیگر پیش‌بینی کرده بود. کردیبل کریپتو (Credible Crypto)، تحلیلگر بازار نیز در تاریخ ۲۸ ژانویه با انتشار توییتی گفت که بیت کوین پتانسیل ادامه حرکت صعودی و افزایش به سطوح بالاتر از ۲۵ هزار دلار را دارد، با این حال، از آنجایی که این ارز دیجیتال با مقاومتی قوی در محدوده ۲۳٫۲ هزار دلار مواجه است، احتمال کاهش قیمت آن تا ۲۱٫۵ هزار دلار وجود دارد.

بهترین سطح قیمتی برای خرید بیت کوین از نگاه تحلیلگران!

به گفته این تحلیلگر، محدوده بین ۱۹٫۵ هزار دلار تا ۲۰٫۵ هزار دلار منطقه ایده‌آلی برای خرید است و معامله‌گرانی که در این سطح خرید کنند، زمانی که قیمت بیت کوین به بالای ۳۰ هزار دلار برسد، سود قابل‌توجهی خواهند داشت.
بنابراین، معامله‌گران احتمالاً به دنبال کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار هستند تا یک رالی عظیم به سمت ۳۰ هزار دلار را شروع کنند.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۳٫۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۰٫۷ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، ۱٫۳ درصد رشد دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا