بازی

Alan Wake 2 بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی رمدی است

Alan Wake 2 بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی رمدی است

کارگردان خلاق رمدی اینترتینمنت یعنی سم لیک که کارنامه پر و پیمانی دارد، تایید کرده Alan Wake 2 بزرگترین پروژه استودیو تا به امروز است و «تعهد پیچیده» محسوب می‌شود.

با اینکه تاکنون فقط یک تریلر سینمایی از الن ویک ۲ دیده‌ایم، این عنوان همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر جزئیات خاصی از بازی وجود ندارد اما استودیو تایید کرده با بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه آن‌ها طرف هستیم.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد

سم لیک طی مصاحبه‌ای با GamesRadar از تاریخچه طولانی توسعه Alan Wake 2 گفت و اینکه چگونه او مدت‌ها رویای ساخت دنباله‌ای بر الن ویک را زنده نگه داشت.

وقتی شما مدام درباره چیزی رویاپردازی کنید، رویای آن را زنده نگه می‌دارید. طی تمام این‌ها سال رویای الن ویک ۲ مدام بزرگتر، جاه‌طلبانه‌تر و منحصر به‌فردتر شده است. پروژه‌ای که بسیار پیچیده است و کلی چیز متفاوت باید در آن کنار هم قرار بگیرند. نه تنها خود مفهوم، بلکه زمانبندی و شرکای درست.

Alan Wake 2

اینکه قسمت دوم Alan Wake بزرگترین پروژه رمدی است، چیزی عجیب و غریبی به‌نظر نمی‌رسد. اگر یادتان باشد این استودیو ایده قسمت دوم را در همان سال ۲۰۱۰ در سر داشت که با یک دمو مفهومی و تاریک همراه بود. گرچه ایده مذکور در آن زمان با موافقت روبه‌رو نشد اما اکنون ممکن است رگه‌هایی از آن را در بازی جدید استودیو ببینیم.

Alan Wake 2 برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی که به عنوان «زیباترین اثر رمدی تاکنون» معرفی شده، احتمالا طی ماه‌های پیش‌رو چند نمایش مهم داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا