بازی

سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن در آینده از دسترس خارج می‌شود

سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن در آینده از دسترس خارج می‌شود

سونی به صورت رسمی اعلام کرده است که سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن با ۲۰ بازی خود در آینده نزدیک از دسترس خارج می‌‌‌شود.

پلی استیشن پلاس کالکشن تا تاریخ ۹ می ۲۰۲۳ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در دسترس شما قرار دارد و می‌توانید بازی‌های آن را دانلود کنید. تا زمانی که اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید، این عناوین در لیست بازی‌های شما باقی خواهند ماند. این کالکشن شامل ۲۰ بازی از پلی استیشن ۴ می‌شود که نصف آن‌ها فرست پارتی و نصف دیگر ترد پارتی هستند. 

مطلب پیشنهادی:چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟ما اهل گیم‌نت هستیم!
چطور به PS5 موس و کیبورد وصل کنیم؟

پلی استیشن پلاس کالکشن در دسترس دارندگان پلی استیشن ۵ قرار داشت تا در ابتدای نسل تعداد قابل توجهی بازی خوب برای تجربه داشته باشند. در میان بازی‌های این کالکشن می‌تواند به گاد آو وار، The Last of Us Remastered، آنچارتد ۴، Days Gone، بلادبورن، Infamous Second Son، لست گاردین، Monster Hunter World و بتلفیلد ۱ اشاره کرد. 

پلی استیشن پلاس کالکشن

هدف از سونی از معرفی این کالکشن آشنا کردن بازیکنان با اکوسیستم پلی استیشن ۴ بود. اگر شخصی در ابتدای نسل نهم از پلتفرم دیگری به پلی استیشن ۵ کوچ می‌کرد، با قیمت بسیار کمی می‌توانست به ۲۰ بازی بسیار خوب دسترسی داشته باشد. حالا که در سال سوم از نسل نهم قرار داریم، ارزش PlayStation Plus Collection نیز کاهش یافته است. 

بد نیست به بازی‌های رایگان بعدی پلی استیشن پلاس نیز اشاره کنیم و سونی تصمیم گرفته OlliOlli World، بسته الحاقی Beyond Light از دستینی ۲، Mafia Definitive Edition و Evil Dead: The Game را دسترس قرار دهد. شما همچنین تا ۵ روز دیگر می‌توانید Star Wars Jedi: Fallen Order، فال‌اوت ۷۶ و Axiom Verge 2 را به لیست عناوین خود اضافه کنید. 

مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن در آینده از دسترس خارج می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا