بازی

آپدیت ۴ بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak معرفی شد

آپدیت ۴ بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak معرفی شد

یک رویداد دیجیتالی برای مانستر هانتر رایز: سان‌برک (Monster Hunter Rise: Sunbreak) برگزار شده تا طرفداران بیشتر با آپدیت جدید بازی آشنا شوند.

چند ماهی از انتشار آپدیت ۳ مانستر هانتر رایز گذشته و در این مدت کپکام روی پورت بازی برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس تمرکز داشت. به همین خاطر طرفداران به شدت تشنه محتوای جدید این بازی نقش‌آفرینی هستند. آپدیت شماره ۴ با هیولاهای جدید همراه است که در تریلر زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

آپدیت شماره ۴ بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن) منتشر می‌‌شود. ولک‌هانا (Velkhana) و Risen Crimson Glow Valstrax نیز نام دو هیولای جدید بازی هستند. خیلی از طرفداران باید با ولک‌هانا آشنا باشند، چون هیولا اصلی Monster Hunter World: Iceborne بود. 

Crimson Glow Valstrax در نسخه اصلی مانستر هانتر رایز: سان‌برک نیز حضور دارد، اما با این آپدیت با فرم برخاسته او طرف خواهید بود. کپکام مرحله Anomaly Research را گسترش داده و Chaotic Gore Magala را به لیست هیولاهای آن اضافه کرده است. همچنین انتظار می‌رود که سقف لول بازیکنان نیز به ۲۲۰ افزایش یابد.