بازی

دنباله فیلم Nobody در دست ساخت قرار دارد

دنباله فیلم Nobody در دست ساخت قرار دارد

دیوید لیچ، کارگردان و فیلمنامه‌نویس مطرح آمریکایی در مصاحبه اخیر خود درباره احتمال ساخته شدن دنباله فیلم Nobody صحبت کرده و امیدوار است پروسه ساخت آن هرچه زودتر پیش برود. این فیلم در سال ۲۰۲۱ با بازی باب ادنکرک اکران شد و علی رغم شرایط موجود در پاندمی کرونا توانست مورد تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

باب ادنکرک در فیلم Nobody نقش یک پدر آرام و معمولی را بازی می‌کند که البته خشمی شدید در درون خود نهفته دارد. روزی که دو دزد به خانه وی می‌آیند، این خشم فروخورده فوران می‌کند و داستانی بی‌رحمانه شروع می‌شود. جالب است بدانید برخی او را شبیه به شخصیت جان ویک با بازی کیانو ریوز می‌دانند. آخرین صحنه پس از تیتراژ فیلم نشان می‌دهد که هنوز جا برای کشف چیزهای بیشتر باقی مانده و هاچ قصد ندارد به این زود‌ی‌ها دنیای آدمکش‌ها را ترک کند. دیوید لیچ درباره این پروژه گفت:

بله فکر می‌کنم همه درباره آن شگفت‌زده هستند و همه با انرژی کامل می‌خواهند آن را هرچه سریع‌ به پیش ببرند. ما اکنون در مرحله نوشتن فیلمنامه هستیم. از ساخت فیلم اول بسیار لذت بردیم و بازیگران و استودیو نیز عاشق نتیجه پایانی آن بودند. فکر می‌کنم ما باید به این پروسه سرعت ببخشیم و تولید آن را هرچه زودتر شروع کنیم.

فیلم Nobody

البته باید گفت با وجود تمایل برای ساخت دنباله، اوضاع همیشه آنطور که باید پیش نمی‌رود. اما لیچ در پاسخ به این سوال که آیا دنباله فیلم Nobody واقعا به پرده سینماها بازمی‌گردد یا خیر، ترس‌های احتمالی را کنار گذاشت و با نهایت اعتماد گفت: «بله من آن را انجام می‌دهم، ماجراجویی‌های خاصی وجود دارد که از دل آن‌ تجربیات غیرقابل انکاری برای همه افراد دخیل در پروژه رقم می‌زند و این فیلم یکی از آن‌ها بود. همه ما می‌خواهیم برگردیم و بار دیگر در آن جهان حاضر شویم و می‌خواهیم ببینیم که باب یک‌بار دیگر این شخصیت را به داستان برمی‌گرداند.»

جدیدترین فیلم دیوید لیچ، Bullet Train نام دارد که برد پیت در آن به نقش‌آفرینی پرداخته و قرار است فردا ۶ آگوست (۱۴ مرداد) اکران شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا