بازی

جیک جیلنهال در ریمیک فیلم Road House حضور خواهد داشت

جیک جیلنهال در ریمیک فیلم Road House حضور خواهد داشت

سال گذشته اخباری مبنی بر حضور جیک جیلنهال در ریبوت فیلم کلاسیک Road House منتشر شده بود. اکنون به طور رسمی اعلام شده که وی به همراه بیلی مگنوسن و دانیلا ملچیور در این فیلم حضور خواهد داشت. همچنین مشخص شده که این فیلم از سرویس آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

اگرچه فیلم اصلی آن در سال ۱۹۸۹ و با بازی پاتریک سوویزی فقید، چندان مورد تحسین مننقدان قرار نگرفت، اما از آن زمان به بعد به یک اثر کلاسیک خاص مورد توجه گروه خاصی از مخاطبین قرار گرفت. در این فیلم سوویزی نقش جان دالتون را ایفا می‌کند، شخصی که در باری مشغول به کار شده اما پس از مدتی دچار مشکلات زیادی می‌شود. در نسخه بازسازی شده آن، جیک جیلنهال نیز قرار است نقش یک قهرمان سابق UFC را ایفا کند که در باری (در فلوریدا کیز) مشغول به کار می‌شود، اما خیلی زود متوجه می‌شود این مکان آنقدرها هم که فکرش را می‌کرده، رویایی نبوده است.

داگ لیمان که بیشتر برای ساخت فیلم‌های اکشنی مانند Edge of Tomorrow، Mr. & Mrs. Smith و The Bourne Identity شناخته می‌شود، قرار است کارگردانی Road House را برعهده داشته باشد. فیلمنامه نیز توسط آنتونی باگاروزی و چاک موندری نوشته خواهد شد. این دو نویسنده همچنین مشغول کار روی فیلمنامه Play Dirty با بازی رابرت داونی جونیور هستند. رییس استودیوهای آمازون درباره ریمیک فیلم Road House گفت:

Road House یک فیلم بزرگ و سرگرم‌کننده با مخاطبان گسترده است. ما خیلی خوشحالیم که با داگ لیمان و این بازیگران بزرگ به ویژه جیک جیلنهال همکاری می‌کنیم. آن‌ها دور هم جمع می‌شوند تا دوباره این فیلم کلاسیک را به عنوان یک ماجراجویی اکشن برای طرفداران خلق کنند.

قرار است فیلمبرداری Road House از این ماه در کشور جمهوری دومینیکن آغاز شود و جزییات دیگری از پروژه هنوز در دست نیست.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا