بازی

بررسی ویژگی های کولر گازی گری

بررسی ویژگی های کولر گازی گری

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به منظور بهبود طرز کار تولید و مدیریت کیفیت و ساخت کولر گازی با کیفیت بالا، شرکت گری سفر به توسعه فناوری های اصلی کولر گازی را به طور مستقل در اوایل قرن بیستم آغاز کرد.

در سال 2002، به‌طور متوالی مراکز تولید تحقیق و توسعه را برای کمپرسور و موتور راه‌اندازی کرد و نام تجاری خود را برای کمپرسور «لاندا» ساخت.

در سال 2012 مرحله ایجاد را برای رهبری روند توسعه صنعت باز کرد و چندین فناوری و محصولات “پیشرو در جهان” را با موفقیت توسعه داد که عملکرد، کنترل هوشمند، روش تامین هوا و سایر زمینه های فن آوری کولر گازی را پوشش می دهد.

کولر گازی گری یکی از محصولاتی است که با توجه به موارد مختلفی و داشتن مدل های زیاد در کشورمان ایران طرفدار زیادی دارد. کولر گازی گری در فروشگاه های مختلف در سراسر کشور به فروش می رسد. افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها اقدام به خرید این کولر گازی نمایند. گفتنی است که امروزه شرایط بسیار مناسبی برای خرید کولر گازی گری به صورت آنلاین نیز به وجود آمده است.

اولین موردی که می بایست در ارتباط با کولر های گازی گری ذکر گردد کیفیت آن ها می باشد. مهم ترین موردی که سبب محبوبیت این کولر ها شده است کیفیت و دوام آن ها می باشد. کارایی کولر های گازی گری به شدت مناسب و کاربر پسند می باشد. به این ترتیب که اکثر خریداران کولر های گازی گری از خرید خود کاملا راضی هستند.

شرکت گری محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است و این باعث شده که رقیبان دیگر سردرگم شوند و قدرت رقابت با این شرکت یزرگ را نداشته باشند.

شما می توانید با تماس با فروشگاه خانه سفید از مشورت و راهنمایی های لازم برخوردار شوید و کولر گازی مناسب محل سکونت خود را تهیه نمایید و تابستان خنکی را در سال 1402 با کولر گازی گری سر کنید.

کولر گازی گری اینورتر بسیار کارآمد است و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این بدان معناست ایت کولر گازی با داشتن بورد دی سی اینورتر برای کارکردن به برق کمتری نیاز دارند و انرژی را بنحوی کارآمد مصرف می کند و به خنک سازی سریع تر برای شما تبدیل می کند.

کولر گازی گری دمای اتاق شما را دقیقاً همانطور که تنظیم کرده اید حفظ می کند و در عین حال تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

ویژگی های برتر :

دارای صفحه‌ای صاف با ورودی هوای بالایی است که نه تنها زیبایی‌شناسی را بهبود می‌بخشد، بلکه به کاهش نویز نیز کمک می‌کند زیرا ناحیه مبدل حرارتی کاملاً پوشانده شده است.

 ایده آل برای استفاده در هر اتاق با هر اندازه ای، بسیاری از کولر گازی ها مجهز به سیستم جریان هوا با زاویه باز و همچنین یک پره چرخشی خودکار هستند که اجازه می دهد جریان هوا را به هر گوشه اتاق گسترش یابند و همچنین برای گرم کردن یا خنک کردن متراژهای کوچک تا بزرگ ​​طراحی شده است.

پوشش ضد خوردگی روی تمام بردهای مدار چاپی برای کمک به محافظت از اتصالات الکترونیکی خشک برای عملکرد بهتر

بررسی دقیق :

اگر می ترسید که خرید کولر گازی گریباعث افزایش قبض آب و برق شما شود، باید مدل اینورتر را انتخاب کنید. یک دستگاه تهویه مطبوع اینورتر اطمینان حاصل می کند که این دستگاه تهویه مطبوع در مواقع لزوم از کمپرسور استفاده می کند نه در تمام مدت روشن شدن دستگاه 

 کولر گازی اینورتر چیست؟

کولر گازی اینورتر یک کولر گازی سنتی است که دارای یک تراشه اینورتر است.تراشه اینورتر همان چیزی است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

به بیان ساده، اینورتر از مصرف بیش از حد انرژی غیر ضروری کولر گازی گری جلوگیری می کند و در نهایت در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند. 

اگر مطمئن نیستید که کدام کولر گازی اینورتر بهترین است، نگران نباشید. ما شما را در این راهنمای نهایی تحت پوشش قرار داده ایم.

چگونه یک کولر گازی اینورتر کارامد انتخاب کنیم ؟

برای انتخاب یک کولر گازی گری اینورتر باید اندازه اتاق خود، واحد و گواهی انرژی استار را در صورت وجود در نظر بگیرید.

آنچه خریداران گزارش داده اند :

خریداران اخیر همگی موافق هستند که میزان انرژی که با این واحد صرفه جویی می شود قابل توجه است. علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی کاربران از میزان بی صدا بودن این واحد در مقایسه با بقیه نیز بسیار خوشحال هستند. این دو ویژگی اصلی است که خریداران اخیر را خوشحال می کند.

برای یک دستگاه تهویه مطبوع اینورتر کم مصرف که به ضرر شما نیست و در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند، استفاده از آن آسان است و پس از نصب بسیار موثر است.

کولر گازی اینورتر گری چگونه کار می کند ؟

اینورتر به این صورت کار می کند که به کمپرسور موجود در واحد می گوید که چه زمانی کار کند و چه مدت کار کند تا بتواند به دمای مورد نظر که تنظیم شده است برسد. هنگامی که دما به آن رسید، اینورتر به دستگاه می‌گوید خنک شدن را متوقف کند .(اما احتمالاً فن را برای گردش هوا روشن نگه می‌دارد.)

با یک تهویه مطبوع سنتی، دستگاه حتی پس از رسیدن به دمای مورد نظر به کار خود ادامه می دهد و در نهایت مقدار زیادی انرژی برای انجام این کار مصرف می کند.

کولر گازی اینورتر در مقابل غیر اینورتر :

یک دستگاه کولر گازی اینورتر سرعت و فرکانس کمپرسور را برای خنک کردن یک اتاق با توجه به دمای تنظیم شده تنظیم می کند. پس از رسیدن به دما اینورتر برای صرفه جویی در مصرف انرژی، کمپرسور را متوقف یا کند می کند. یک کولر گازی غیر اینورتر فقط در حالت توقف یا رفتن کار می کند، به این معنی که روشن یا خاموش است. تنظیم کمپرسور با کولر گازی غیر اینورتر وجود ندارد. وقتی روشن است، روشن است و فقط با گفتن توقف متوقف می شود. اینگونه است که کولر گازی غیر اینورتر انرژی زیادی مصرف می کنند.

آیا اینورتر واقعاً در مصرف برق صرفه جویی می کند؟

بله کولر گازی اینورتر با جلوگیری از کار مداوم کمپرسور دستگاه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. زمانی که حس کند دما به آن رسیده است خاموش یا کند می شود. این کار دستگاه را از کار بیش از حد و سوزاندن انرژی اضافی جلوگیری می کند و در نهایت در دراز مدت در هزینه و برق شما صرفه جویی می کند

کولر گازی گری را از خانه سفید با گارانتی معتبر خرید نمایید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا