بازی

جان کارپنتر دوست دارد فیلم Dead Space را بسازد

جان کارپنتر دوست دارد فیلم Dead Space را بسازد

«جان کارپنتر»، کارگردان شناخته شده سینما که با فیلم‌های ترسناکی از جمله Halloween شناخته می‌شود، در مصاحبه جدیدی از علاقه خود برای ساخت فیلم Dead Space گفته است. او همچنین درباره عشق خود نسبت به بازی‌های ویدیویی صحبت کرده است.

در طول مصاحبه خود با AVClub، کارپنتر بیان کرد که در حال حاضر از بازی Fallout 76، همراه با عناوین دیگری از جمله Borderlands و Horizon: Forbidden West لذت می‌برد. این کارگردان بیان کرد که از طراحی هوشمندانه و جذاب بازی‌های ویدیویی لذت می‌برد، به‌خصوص سناریوهایی که بازیکن می‌تواند به گونه‌ای متفاوت با آن‌ها تعامل برقرار کند.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم

او همچنین گفت که علاقه‌ای به بازی‌هایی با ساختار تکراری ندارد و در این زمینه به Assassin’s Creed: Origins اشاره کرد. در بخش دیگری از مصاحبه خود، این کارگردان همچنین فاش کرد از بازی‌هایی که در آن باید بارها و بارها بمیرید متنفر است و می‌خواهد شخصیت‌ها زنده بمانند و یاد بگیرند.

زمانی که از او سوال شد دوست دارد از کدام بازی یک فیلم اقتباسی تولید کند، سریعا به Dead Space اشاره کرد، زیرا تقریبا چیزی مانند فیلم The Thing او در قالب بازی‌های ویدیویی است. کارپنتر همچنین از Dead Space 3 به عنوان بازی موردعلاقه خود نام برد، هرچند که این عنوان کمی نسبت به سایر بازی‌های این سری اکشن بیشتری دارد.

بازی دد اسپیس

در نهایت، او از توسعه‌دهندگان خواست که به ساخت بازی‌های عالی ادامه بدهند، زیرا بسیاری از آن‌ها را دوست دارد و همچنین بازی‌ها کمتر از ساخت فیلم برای او استرس زا است.

ریمیک بازی Dead Space هم اکنون در دست ساخت است و در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. سیستم مورد نیاز آن اخیرا اعلام شده بود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا