بازی

شورانرهای سریال Wednesday از علت انتخاب این شخصیت می‌گویند

شورانرهای سریال Wednesday از علت انتخاب این شخصیت می‌گویند

درحال حاضر سریال Wednesday به یکی از پربیننده‌ترین آثار شبکه نتفلیکس تبدیل شده است و مطمئناً این شرکت از انتخاب ونزدی به عنوان شخصیت اصلی رضایت دارد.

با این وجود که Addams Family جزء فرنچایزهای قدرتمند محسوب می‌شود، اما سریال ونزدی نیز با داشتن آماری همچون بیش از یک میلیارد ساعت تماشا توسط مخاطبین، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این روزها تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

خالقین این مجموعه، Al Gough و Miles Millar در مصاحبه‌ای با رسانه The Hollywood Reporter از علت انتخاب ونزدی آدامز با بازی جنا اورتگا (Jenna Ortega) صحبت کردند. براساس گفته‌های Gough، ونزدی شخصیتی است که همه دوستش داشتند اما وقت زیادی را با او سپری نکرده بودند. یک شخصیت ۱۰ تا ۱۲ ساله که در برخی صحنه‌ها یک دیالوگ خنده دار مطرح می‌کرد اما چیز زیادی درباره‌اش نمی‌دانستیم.

سریال Wednesday

با این اوصاف، تیم تولید به ونزدی نگاهی انداخت و به این فکر کرد که اگر این شخصیت به جای یک دختر بچه، به یک نوجوان تبدیل شود و در یک مدرسه شبانه روزی قرار بگیرد چه اتفاقی می‌افتد؟ البته اتخاذ چنین تصمیمی دشواری‌های مخصوصی را نیز به دنبال داشت. در نتیجه با رشد پروژه، آن‌ها متوجه شدند که ونزدی باید در مناطق جدید و ناشناخته ورود کند و هرچه بیشتر از خانواده فاصله بگیرد، بیشتر رشد می‌کند.

سریال Wednesday با بازی جنا اورتگا، کاترین زیتا جونز، لوئیس گازمن، آیزاک اوردونز، گوئندولین کریستی و کریستینا ریچی، داستان نوجوانی را دنبال می‌کند که مدام بخاطر شیطنت‌های خونین از مدرسه اخراج می‌شود. در صورت علاقه می‌توانید مقاله «شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟» را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا