بازی

آیا Assassin’s Creed Jade قوانین فرنچایز را زیر سؤال می‌برد؟

آیا Assassin’s Creed Jade قوانین فرنچایز را زیر سؤال می‌برد؟

طرفداران فرنچایز Assassin’s Creed در ردیت به بحث و گفتگو درباره جدیدترین نسخه از این مجموعه، یعنی Jade که به طور انحصاری برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود پرداخته‌اند.

اما موضوع اصلی بحث، ارتباط اساسینز کرید جید با سایر آثار سری از نظر داستانی است و این که آیا این عنوان قوانین مجموعه را زیر سؤال می‌برد یا خیر.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

کاربران سؤالات متعددی درباره گیمپلی و مکانیک‌های این بازی موبایلی دارند. این که ایده‌های Assassin’s Creed Jade به چه صورت پیاده سازی می‌شود و آیا به قواعد سری وفادار باقی می‌ماند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به نظر می‌رسد قهرمان بازی، وی یو (Wei Yu) را می‌توان به شکل دلخواه تغییر داد و حتی می‌توان نام مورد علاقه خود را نیز روی آن قرار داد.

Assassin's Creed Jade

همین امر باعث شده تا پیوستگی داستان و روایت برای جید زیر سؤال برود. آیا رویدادها، ماجراجویی‌ها و حوادث این نسخه تمامی قانون‌های مربوط به دستگاه Animus را نقض می‌کند؟ پرسش‌های بی پاسخ زیادی برای کاربران وجود دارد، اما از سویی برخی معتقد هستند که در این نسخه شاهد ورود ایده‌های داستانی جدیدی برای منطقی جلوه دادن کارکرد انیموس خواهیم بود.

  • ویدیوی گیم پلی بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade لو رفت [تماشا کنید]

به طور مثال در اساسینز کرید اودیسه به این نکته پی بردیم که انیموس می‌تواند براساس دی‌ان‌ای موجود، حوادث بعدی را به طور علمی حدس بزند. پس این احتمال وجود دارد که با جید، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در این ایده عمیق‌تر شده و حتی این امکان نیز وجود دارد که بازی جدید، روایتگر داستان چند اساسین باشد. بازی Assassin’s Creed Jade در تاریخی نامعلوم برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!از ایران باستان تا ژاپن فئودال!
تیم lastech: مقصدی که دوست داریم نسخه بعدی اساسینز کرید به اونجا سفر کنه!


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا