عمومی

به ابرخودرو بتمن سلام کنید؛ باابهت، پرسرعت و خشن

به ابرخودرو بتمن سلام کنید؛ باابهت، پرسرعت و خشن

شرکت پینین‌فارینا دو خودرو جدید با نام‌های B95 و Battista معرفی کرد. هر دو خودرو از خودرو بتمن الهام گرفته‌اند و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی دارند.

پینین‌فارینا دو تیپ متفاوت برای خودروهایش در نظر گرفته است: Gotham و Dark Knight. تیپ گاتهام تودوزی چرمی خرمایی‌رنگ و روکش سفارشی کنسول مرکزی و دوخت‌هایی به‌رنگ برنز دارد. تیپ دارک نایت از روکش آلکانترا و چرم مشکی و دوخت دو رنگ مشکی و طلایی بهره می‌برد.

نمای جانبی خودرو پینین‌فارینا باتیستا Gotham با درهای باز

Pininfarina

باتیستا به رنگ منحصربه‌فردی به‌ نام Argento Vittorio در نمای بیرونی مزین است. لوگو نمادین پینین‌فارینا با نور پس‌زمینه روی آلومینیوم برس‌خورده و صیقلی در رکاب‌های جلو، ظاهر خودرو را تکمیل می‌کند.

باتیستا از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب بهره می‌برد که بخشی از آن مشکی براق و بخشی دیگر مشکی مات است. ظاهر رینگ‌های خودرو B95 با باتیستا مطابقت دارد.

نمای سه‌چهارم جلو خودرو پینین‌فارینا B95 Dark Knight

Pininfarina

باتیستا و B95 در تیپ دارک نایت رنگی به‌ نام Nero Profondo دارند. هر دو خودرو از همان رینگ‌های تیپ گاتهام و باتری لیتیوم‌یونی ۱۲۰ کیلووات‌ساعتی بهره می‌برند که قدرت چهار موتور برقی را با مجموع توان ۱٬۹۰۰ اسب‌بخار تأمین می‌کند. B95 و باتیستا می‌توانند در کمتر از دو ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسند.

پینین‌فارینا آیرودینامیک باتیستا را بهینه و آن را به بال‌چه‌ی کوسه‌ای و ورودی‌های هوا و بال‌های کربنی عقب تجهیز کرده است.

پینین‌فارینا قیمت خودرو جدید باتیستا و B95 را به‌ترتیب ۲٫۲ میلیون دلار و ۴٫۸ میلیون دلار اعلام کرده است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا